Στα 91 χρόνια της ιστορίας της Volvo, αυτή είναι η πρώτη φορά που θα υιοθετήσει έναν κινητήρα με τρεις κυλίνδρους σε μοντέλο της. Ο λόγος για ένα μοτέρ στα 1,5 λίτρα, το οποίο έχει την κωδική ονομασία Τ3 και κατασκευάζεται στην ίδια γραμμή παραγωγής με τα υπόλοιπα modular λογικής μοτέρ της βενζίνης και πετρελαίου.
Ο συγκεκριμένος κινητήρας βενζίνης εξελίχθηκε έτσι ώστε να αξιοποιηθούν οι μικρές του διαστάσεις και να συνεργάζεται με τα επερχόμενα υβριδικά και plug-in υβριδικά συστήματα με τα οποία θα εφοδιαστεί το XC40. Σε πρώτη φάση θα συνδυάζεται αποκλειστικά με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, ενώ μέσα στο 2019 θα υπάρχει και η επιλογή ενός οκτατάχυτου αυτόματου κιβωτίου.Εκτός από τον συγκεκριμένο κινητήρα, η Volvo ανακοίνωσε δύο ακόμα επιλογές στην γκάμα του XC 40. Tον diesel D3 με απόδοση 150 ίππων και τον βενζίνης με 190 ίππους. Παράλληλα θα υπάρχουν δύο νέα πακέτα εξοπλισμοί, το βασικό “Momentum” και το πιο σπορ “R-Design” το οποίο θα έχει μεγάλους τροχούς (έως και 21 ίντσες), πρόσθετα πλαστικά και λεπτομέρειες χρωμίου καθώς και κάποια νέα χρώματα αποκλειστικά για την συγκεκριμένη έκδοση.
Σε ότι αφορά τα επόμενα βήματα στο συγκεκριμένο μοντέλο, αναμένεται πολύ γρήγορα κάποιας μορφής υβριδική έκδοση, ενώ ίσως και πριν το τέλος του 2019 να δούμε και ένα αμιγώς ηλεκτρικό XC40.
Γιάννης Σκουφής