Σύνδεση

Volkswagen

VW: o Nico Rosberg δοκίμασε το ηλεκτρικό ID.R (Video)

Στο περιθώριο του Γκραν Πρι της Φόρμουλα 1 στην πίστα του Nürburgring, στο Eifel, το προηγούμενο Σαββατοκύριακο, έλαβε χώρα ένα πολύ ιδιαίτερο happening: o Nico Rosberg, o Παγκόσμιος Πρωταθλητής της F1 του 2016, βρέθηκε στο τιμόνι του ID.R, του πλήρως ηλεκτρικού αγωνιστικού μονοθέσιου της VW. Ο Nico Rosberg, έκανε ένα γύρο στην πίστα του Grand Prix με το πανίσχυρο, 500 kW (680 PS) μονοθέσιο, όντας στην αρχή διστακτικός, αλλά το πλατύ του χαμόγελο στο τέλος πρόδιδε τόσο την έκπληξη όσο και την ευχαρίστησή του.

Ο Rosberg, δηλώνει παθιασμένος με την ηλεκτροκίνηση και έχει επενδύσει σε μεγάλο βαθμό σε πιο καθαρές τεχνολογίες από τότε που αποσύρθηκε από τη Φόρμουλα 1. Μεταξύ άλλων, ίδρυσε το «Greentech Festival» –μια εκδήλωση αειφορίας. Ο 35χρονος γοητεύεται ιδιαίτερα από εταιρείες με καινοτόμες λύσεις και βιώσιμες ιδέες στον τομέα της κινητικότητας. Στο Nürburgring, αποδέχθηκε την πρόσκληση της Volkswagen να βρεθεί στη θέση του οδηγού του ID.R ως πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής, νυν δοκιμαστής αυτοκινήτων και influencer. Ο Rosberg, δήλωσε αργότερα στα κανάλια κοινωνικών μέσων του ότι το αυτοκίνητο είχε το είδος της απόδοσης που είχε βιώσει μόνο σε ένα μονοθέσιο της  Φόρμουλα 1.

«Πάει λίγος καιρός από τότε που οδήγησα ένα πραγματικό αγωνιστικό αυτοκίνητο στη βροχή, αλλά στο ID.R ένιωσα αμέσως σαν ένα ψάρι στο νερό. Είναι φανταστικό να το οδηγείς», είπε ο Rosberg μετά εμπειρία του. «Η πρόσφυση, η επιτάχυνση, η δύναμη -ήταν όλα πολύ γνωστά», είπε ο Nico, που κέρδισε 23 Grand Prix κατά τη διάρκεια της καριέρας του στη Formula 1. «Συγχαρητήρια στους μηχανικούς της Volkswagen, οι οποίοι έχουν κάνει σημαντική πρωτοποριακή εργασία στον τομέα της ηλεκτροκίνηση με το ID.R. Η δουλειά του Motorsport είναι πάντα να εξελίσσει την κινητικότητα στο σύνολό της. Πρέπει να είναι η πλατφόρμα δοκιμών και εξέλιξης, προκειμένου να μεταφερθεί η τεχνολογία στην παραγωγή. Αυτό ακριβώς συνέβη με το ID.R και σίγουρα αυτό έχει περάσει και στο ID.3. Θα μπορούσα να με φανταστώ με ένα ID.3 για την οικογένειά μου», ολοκλήρωσε.

[ngg src=”galleries” ids=”5417″ display=”basic_thumbnail” thumbnail_crop=”0″] 

Το ηλεκτρικό αγωνιστικό μονοθέσιο κατέχει σήμερα ρεκόρ όλων των εποχών στο Pikes Peak στο Κολοράντο (ΗΠΑ), στο Goodwood Hill (Μεγάλη Βρετανία), στο βουνό Tianmen (Κίνα), καθώς και το ρεκόρ γύρου για πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα στο Nürburgring-Nordschleife και στο Bilster Berg (αμφότερα στη Γερμανία). Τα ρεκόρ και η συνεπακόλουθη τεχνογνωσία αποτελούν μία ολοένα διευρυνόμενη βάση για την εξέλιξη της οικογένειας μοντέλων ID. Ήδη το ID.3 κυκλοφορεί στους δρόμους –μέσα στο μήνα και στην Ελλάδα– ενώ το ηλεκτρικό SUV της γκάμας, το ID.4, θα ακολουθήσει πολύ σύντομα. Ο στόχος είναι η Volkswagen να έχει στη γκάμα της περισσότερα από 20 ηλεκτρικά οχήματα, έως το 2025.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Η Mercedes θα διατηρήσει τα συμβατικά μικρά μοντέλα της

Mercedes-Benz