Σύνδεση

F1

Ο κοροναϊός κάνει άνω κάτω τα πρωταθλήματα των Formula 1 και Formula E

Οι αγώνες αυτοκινήτων φυσικά και δεν θα μπορούσαν να μείνουν ανεπηρέαστοι από την επιδημία του κοροναϊού που έχει επεκταθεί σε όλη σχεδόν στην υφήλιο, με τα κορυφαία πρωταθλήματα της F1 και της Formula E να μην αποτελούν βέβαια την εξαίρεση.

Στη Φόρμουλα 1 το πρωτάθλημα θα ξεκινήσει χωρίς θέματα, μιας και η Αυστραλία δεν αντιμετωπίζει ιδιαίτερα προβλήματα με τον κοροναϊό. Έτσι το παραδοσιακά πρώτο Γκραν Πρι της σαιζόν, αυτό της Μελβούρνης από τις 13 έως και τις 15 Μαρτίου, γίνεται κανονικά.

Τα ζητήματα αρχίζουν από το δεύτερο, αυτό του Μπαχρέιν, στις 20 με 22 Μαρτίου που αποφασίστηκε να διεξαχθεί χωρίς θεατές. Εδώ οι Ιταλοί, που δεν είναι και λίγοι στη Φόρμουλα 1 -Ferrari, Alpha Tauri, Dallara (συνεργάζεται με την Haas) και Pirelli έχουν τη έδρα τους στην περιοχή που εκτείνεται από τη Λομβαρδία έως τη Βενετία μέσω της Emilia Romagna- θα μπορούν να ταξιδέψουν χωρίς πρόβλημα στη χώρα.

Αντίθετα οι Ιταλοί δεν μπορούν να εισέλθουν στο Βιετνάμ -στο οποίο ήδη εκδηλώθηκε το πρώτο κρούσμα κοροναϊού- αν δεν έχει προηγηθεί μια 14ήμερη καραντίνα, οπότε το πρώτο Γκραν Πρι στην ασιατική αυτή χώρα που γειτνιάζει με την Κίνα και διεξάγεται από τις 3 έως τις 5 Μαρτίου είναι μετέωρο. Παρόλο που δεν έχει ληφθεί ακόμα κάποια οριστική απόφαση.

Το τέταρτο Γκραν Πρι της σαιζόν αυτό της Κίνας, που θα διεξαγόταν από τις 17 έως και τις 19 Απριλίου έχει ακυρωθεί εδώ και καιρό. Η αρχική σκέψη ήταν να μετακινηθεί σε κάποια άλλη ημερομηνία αλλά αυτή η προοπτική φαντάζει πλέον όλο και πιο δύσκολη.

Οι πάντες στη Φόρμουλα 1 ελπίζουν να μην πρέπει να λάβουν μέτρα και για το Ιταλικό Γκραν Πρι (4 με 6 Σεπτεμβρίου), καθώς σε αυτήν την περίπτωση η κατάσταση θα είναι καταστροφική. Φυσικά όχι μόνο στη Φόρμουλα 1.

Στη Formula E έχει ήδη ακυρωθεί από την 1η Φεβρουαρίου το Γκραν Πρι στη Sanya της Κίνας που ήταν προγραμματισμένο για την 21η Μαρτίου, ενώ ακολούθησε πρόσφατα και η ακύρωση του αγώνα στη Ρώμη (4 Απριλίου), ενώ μετέωρο είναι το Γκραν Πρι στο Παρίσι στις 18 Απριλίου, με τις πιθανότητες να μην είναι υπέρ της διεξαγωγής του. Ακόμα πιο μικρές είναι οι πιθανότητες για τον επόμενο αγώνα στις 3 Μαΐου, που με βάση τον προγραμματισμό θα γίνει για πρώτη φορά στη Νότιο Κορέα και την πρωτεύουσά της Σεούλ.

Φυσικά από την εξάπλωση του κοροναϊού επηρεάζονται και άλλα πρωταθλήματα, όπως το Moto GP, το GT World Challenge Serie, το DTM κ.λπ.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Tρελή ζήτηση για ένα Toyota RAV4 με αμερικάνικo στυλ της δεκαετίας του ’80

Featured

Αντέχεις τη συντήρηση μιας Bugatti;

Bugatti

Το πλήρως ηλεκτρικό VW ID.3 πείθει μεν αλλά δεν εντυπωσιάζει δε

Featured

Video- δοκιμή: νέο Toyota Yaris

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup