Σύνδεση

Volkswagen

VW: καινούργιος diesel 2.0 TDI με ήπιο υβριδικό σύστημα!

Μπορεί η VW να έχει στραφεί έντονα προς την ηλεκτροκίνηση αλλά αυτό δεν σημαίνει πως έχει ξεγράψει τους diesel -σε πείσμα των «ειδικών», ειδικά στη χώρα μας, που κάνουν στους πετρελαιοκινητήρες το ένα μνημόσυνο μετά το άλλο.

Έτσι στο τεχνολογικό συμπόσιο της Βιέννης, όπου παρουσιάστηκε και ο νέος τετρακύλινδρος diesel των 1.600 κυβικών της Mercedes, η VW γνωστοποίησε τη νέα γενιά πετρελαιοκινητήρων της με την επωνυμία EA288 Evo. Ο καινούργιος τετρακύλινδρος diesel των 2.000 κυβικών θα συνδυάζεται με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα (mild hybrid) με μπαταρία ιόντων λιθίου και τάση λειτουργίας όχι στα 48V αλλά στα συνηθισμένα 12V. Ο νέος πετρελαιοκινητήρας αποδίδει από 136 έως 204 ίππους και πληρεί όλες τις νόρμες σύμφωνα με τον κύκλο WLTP/ RDE. Αρχικά θα χρησιμοποιηθεί στα μοντέλα της Audi (με διαμήκη τοποθέτηση) και κατόπιν σε άλλα μοντέλα του ομίλου Volkswagen -και εγκάρσια σε αυτά που βασίζονται στο πλαίσιο MQB.

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”4126″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

Η VW κάνει λόγο για ελαχιστοποίηση της υστέρησης του στροβιλοσυμπιεστή και για σημαντικά καλύτερη απόδοση (η ισχύς και η ροπή έχουν αυξηθεί έως 9%) με βέλτιστη διαδικασία καύσης και θερμοδυναμική διαχείριση (όσον αφορά στις απώλειες). Το νέο καταλυτικό σύστημα με φίλτρο DPF και SCR έχει βελτιωθεί και είναι πιο αποτελεσματικό, όταν η σειρά EA288 εκπέμπει 10 γραμμάρια CO2/ χλμ. λιγότερα.

Παράλληλα επιβεβαιώθηκε πως το καινούργιο Golf της 8ης γενιάς που θα παρουσιαστεί το ερχόμενο καλοκαίρι θα έχει ήπια υβριδική έκδοση (mild hybrid) που θα συνδυάζει start stop με ιμάντα και δευτερεύον δίκτυο στα 48 Volt. Στόχος η μείωση της κατανάλωσης και των ρύπων.

Αξιοσημείωτο είναι πως στην Βιέννη ανακοινώθηκε ένας νέος 1.5 TGI Evo με turbo μεταβλητής γεωμετρίας (VTG) και λειτουργία σε κύκλο Miller. Ο κινητήρας αυτός καταναλώνει εναλλακτικά φυσικό αέριο με μέση κατανάλωση 3,5 κιλά/ 100 χιλιόμετρα (με κιβώτιο DSG) και αυτονομία 490 χιλιομέτρων -τα 190 από αυτά αντιστοιχούν στη χρήση αμόλυβδης. H απόδοση φτάνει τους 130 ίππους και τα 200 Nm.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured