Σύνδεση

Hyundai

TO HYUNDAI i20 ΔΙΑΤΙΘΕΤΑΙ ΚΑΙ ΩΣ ΧΙΛΙΑΡΙ TURBO ΑΠΟ 14.490 ΕΥΡΩ

Στην εισαγωγή ενός νέου κινητήρα για την οικογένεια των i20 προχώρησε η Hyundai. Στοχεύοντας στη δυναμική και αποδοτική οδήγηση, ο νέος Kappa 1.0 T-GDI τρικύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας άμεσου ψεκασμού είναι άμεσα διαθέσιμος στο i20 New Generation.

Ο 1.0 T-GDI διατίθεται σε δύο επίπεδα απόδοσης. Με ισχύ 100 ίππων που στοχεύει στη μεγιστοποιήση της οικονομίας καυσίμου και εστιάζει στην άνεση και με 120 ίππους που έχει αναπτυχθεί για να διευκολύνει την πιο σπορ οδήγηση, χωρίς να θυσιάζεται η απόδοση.

«Ο νέος 1.0Lt T-GDI ταιριάζει απόλυτα στην οικογένεια i20», δηλώνει ο Dr. Michael Winkler, Head of Powertrain του Ευρωπαϊκού Τεχνονολικού Κέντρου της Hyundai Motor στο Rüsselsheim της Γερμανίας. «Ένας μικρών διαστάσεων 3κύλινδρος κινητήρας 1.000 κυβικών με άμεσο ψεκασμό βενζίνης σε συνδυασμό με ένα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο υπερσυμπιεστή, προσφέρει στους πελάτες όχι μόνο την οικονομία καυσίμου, αλλά και την οδηγική απόλαυση».

Οι νέοι Turbo-GDI κινητήρες του i20 διαθέτουν στάνταρ σύστημα ISG (stop-start) και επιτυγχάνουν οικονομία καυσίμου με κατανάλωση έως και 4,3 λίτρα/ 100 χιλιόμετρα και εκπομπές CO2 τόσο χαμηλές όσο τα 99 γραμμάρια το χιλιόμετρο. Είναι οι πρώτοι της νέας γενιάς μικρών, υπερτροφοδοτουμένων κινητήρων που κατασκευάζονται στη Νότιο Κορέα για την Ευρωπαϊκή αγορά. Το Ευρωπαϊκό Τεχνολογικό Κέντρο της Hyundai Motor στη Γερμανία έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην έρευνα, στην ανάπτυξη, στη μηχανική αλλά και τις δοκιμές του νέου κινητήρα, στοχεύοντας στη χρήση τους στους ευρωπαϊκούς δρόμους.

turbo_gdi_gasoline_engine_2016_

Ο νέος κινητήρας διαθέτει εξαιρετικά αποδοτική καύση και δυναμικές επιδόσεις εκπληρώνοντας τη δέσμεση της Hyundai στη δημιουργία μικρότερων κινητήρων με στόχο την τεχνολογία εξοικονόμησης καυσίμου. Οι εκδόσεις των 100 και 120 ίππων αποδίδουν και οι δύο μέγιστη ροπή 171,6 Nm στις 1.500 σ.α.λ. παρέχοντας ένα τέλειο συνδυασμό δυναμισμού και αποτελεσματικότητας.

Ένας υπερτροφοδότης με ηλεκτρονικό ρυθμιστή πίεσης βελτιώνει την αποδοτικότητα των καυσίμων με τη μείωση των απωλειών άντλησης, καθώς και τη βελτίωση της απόκρισης του γκαζιού και της ροπής στις χαμηλές στροφές. Μια βελτιστοποιημένη δομή διαχωρισμένης ψύξης για την κυλινδροκεφαλή και το μπλοκ, βελτιώνει την καλή λειτουργία του κινητήρα μέσω πίεσης των τριβών.

Ο κινητήρας έχει παραμείνει κατά το δυνατόν μικρός από πλευράς διαστάσεων, καθώς η πολλαπλή εξαγωγή είναι ενσωματωμένη στην κυλινδροκεφαλή και μπορεί συνεπώς να ψύχεται αποτελεσματικά χρησιμοποιώντας το σύστημα ψύξης του νερού της κυλινδροκεφαλής. Οι προσπάθειες αυτές οδηγούν σε ταχύτερη προθέρμανση του καταλύτη και εν τέλει στη βελτίωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων.

Η προσθήκη των νέων 1.0Lt Turbo των 100 και 120 ίππων έρχεται να εμπλουτίσει τη γκάμα των διαθέσιμων κινητήρων 1.2 75 & 84 ίππων βενζίνης, 1.1 Turbo Diesel 75 ίππων και 1.4 Turbo Diesel 90 ίππων.

Έτσι η βενζινοκίνηση για το i20 ξεκινά σήμερα από 11.990 € και η πετρελαιοκίνηση από 13.200 €.

Περικλής Στέφος

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο κοστίζουν τα Scala και Kamiq της Skoda που καταναλώνουν το φτηνό φυσικό αέριο;

Featured

To νέο Peugeot 2008 έγινε πιο SUV και πολύ πιο upper class

Featured

Πόσο λέτε ότι κοστίζει η ταχυφόρτιση ηλεκτρικού αυτοκινήτου στο δίκτυο Ionity;

Featured

Νέα Skoda Octavia RS: με βενζίνη, diesel και plug-in υβριδική έκδοση

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup