Σύνδεση

Hyundai

ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙ- PRIUS ΤΗΣ HYUNDAI

Tον κινητήρα 1.6 GDI που αποδίδει 105 ίππους και προορίζεται κυρίως για υβριδικά μοντέλα της που θα παρουσιαστούν τα επόμενα χρόνια παρουσίασε η Hyundai.

Ο τετρακύλινδρος λειτουργεί με τον κύκλο του Atkinson, ενώ επιπρόσθετα διαθέτει επανακυκλοφορία καυσαερίων, μείωση των εσωτερικών τριβών, μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων, που έχουν σαν αποτέλεσμα ο θερμοδυναμικός βαθμός απόδοσής του να φτάνει το 40%.

Ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι ο πρώτος της Hyundai που λειτουργεί με τον κύκλο του Atkinson, δηλαδή με μεγαλύτερη χρονική επικάλυψη του ανοίγματος των βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής εξασφαλίζοντας έτσι μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου. Παράλληλα, οι Κορεάτες ανακοίνωσαν ένα νέο αυτόματο κιβώτιο με 8 σχέσεις που εξασφαλίζει μικρότερη κατανάλωση έως και 7,3%  και θα τοποθετηθεί σε προσθιοκίνητα μοντέλα με κινητήρες της σειράς Lambda, Theta turbo GDI και R.

Γιάννης Σκουφής

Hyundai Unveils 105PS Engine Hybrid New 8-Speed Auto (4)

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup