Σύνδεση

Featured

To νέο plug-in υβριδικό Toyota RAV4 είναι πανίσχυρο (306 ίπποι) και με ηλεκτρική αυτονομία 95 χιλιομέτρων

Πρεμιέρα στην Ιαπωνία για το Toyota RAV4 PHEV, την plug-in υβριδική έκδοση του επιτυχημένου SUV που είχε παρουσιαστεί πριν από μερικούς μήνες στην τελευταία έκθεση του Λος Άντζελες.

Το σύστημα πρόωσής του αποτελείται από τον τετρακύλινδρο βενζίνης των 2.500 κυβικών της μάρκας με την επωνυμία Hybrid Dynamic Force που αποδίδει 177 ίππους και 228 Nm καθώς και από δύο ηλεκτροκινητήρες, που εξασφαλίζουν και την τετρακίνηση. Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 306 ίππους, που καθιστούν το PHEV, όπως είχαμε γράψει, το πιο ισχυρό RAV4 στην ιστορία του μοντέλου και φυσικά και το πιο γρήγορο. Κι αυτό γιατί το 0-100 ολοκληρώνεται σε μόλις 6,2 δεύτερα.

Το πιο ενδιαφέρον στοιχείο του όμως, που ανακοινώθηκε τώρα, είναι η μπαταρία του η οποία έχει ενεργειακή χωρητικότητα 18,1 kWh. Είναι δηλαδή αισθητά πιο μεγάλη από αυτές των άλλων plug-in υβριδικών που κυκλοφορούν και είναι από 12,0 έως 14,0 KWh. Αισθητά πιο μεγάλη είναι και η ηλεκτρική αυτονομία που φτάνει τα 95 χιλιόμετρα -ένατι περίπου 50 των υπολοίπων.

Αυτό σημαίνει και περαιτέρω μείωση των εκπομπών CO2 στα 30 γραμμάρια το χιλιόμετρα και βέβαια και μειωμένο λειτουργικό κόστος.

Πιθανότατα το νέο RAV4 PHEV κα εγκαινιάσει μια νέα κατηγορίας plug-in υβριδικών με μπαταρίες έως και 20 kWh, από κει και πάνω δεν έχει νόημα και από πλευράς κόστους, βάρους και διάρκειας φόρτισης, με ηλεκτρική αυτονομία γύρω στα 100 χιλιόμετρα έτσι ώστε να καλύπτονται πλήρως οι καθημερινές ανάγκες μετακίνησης.  

Το RAV4 PHEV θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη μέσα στην χρονιά, ενώ τα αναλυτικά του τεχνικά χαρακτηριστικά μπορείτε να τα δείτε στον πίνακα που ακολουθεί.

Main specifications of THS II Plug-in with reduction gear

Engine Model A25A-FXS
Displacement (cc) 2,487
Maximum output (kW[PS]/rpm) 130[177]/6,000
Maximum torque (Nm[kgfm]/rpm) 219[22.3]/3,600
Front motor Model 5NM
Maximum output (kW[PS]) 134[182]
Maximum torque (Nm[kgfm]) 270[27.5]
Rear motor (E-Four) Model 4NM
Maximum output (kW[PS]) 40[54]
Maximum torque (Nm[kgfm]) 121[12.3]
System maximum output*1 (kW[PS]) 225[306]
Traction battery Type Lithium-ion battery
Capacity (Ah) 51
Total voltage (V) 355.2
Total electric power (kWh) 18.1

 

Charging methods and time needed

Charging method Regular charger (standard equipment)
Single-phase AC 200 V/16 A Single-phase 100 V/6 A
Time needed for charging Approximately 5 hrs 30 mins. (full charge) Approximately 27 hrs (full charge)
Requirement of electrical installation work Required Not required*11

[ngg src=”galleries” ids=”5242″ display=”basic_thumbnail” thumbnail_crop=”0″]

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured