Σύνδεση

Featured

To Ford Fiesta αποκτά ήπιες υβριδικές εκδόσεις 1.000 κυβικών. Ακολουθεί το Focus

H Ford επεκτείνει τη γκάμα των εξηλεκτρισμένων μοντέλων της, καθώς το Fiesta καταρχήν και στη συνέχεια το Focus θα αποκτήσουν και εκδόσεις με τον 1.0 EcoBoost των 125 και 155 ίππων με την ήπια υβριδική υποβοήθηση. Την οποία η ίδια ονομάζει Belt-driven Integrated Starter/Generator (BISG), στην πράξη αντικαθιστά το δυναμό και συνδυάζεται και με δευτερεύον ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt.

Οι συγκεκριμένοι κινητήρες χρησιμοποιούνται ήδη στο Puma και όταν υπάρχει ανάγκη, κατά την εκκίνηση δηλαδή και στις ενδιάμεσες επιταχύνσεις από τις χαμηλές στροφές, το BISG συμβάλλει με 15,6 ίππους (11,5 kW) και 20 Nm. Η ενέργεια που ανακτάται κατά την επιβράδυνση αποθηκεύεται σε μια μπαταρία 10 Ah από την οποία και αποδίδεται.

Ενδιαφέρον είναι πως από τη στιγμή που στις χαμηλές στροφές υπάρχει πλέον το ηλεκτρικό boost, μπορούν να γίνουν και αλλαγές στον τρικύλινδρο αυτό καθαυτό. Έτσι έχει μειωθεί η συμπίεσή του, ενώ υπάρχει και μεγαλύτερη τουρμπίνα, ενώ όλες αυτές οι αλλαγές οδηγούν σε μια εξοικονόμηση καυσίμου της τάξης του 5% σε σχέση με τις αντίστοιχες συμβατικές εκδόσεις.

Οι δύο ήπια υβριδικές εκδόσεις του Fiesta συνδυάζονται στάνταρ με χειροκίνητα κιβώτια 6 σχέσεων και προαιρετικά με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο με 7 σχέσεις. Το οποίο είναι διαθέσιμο και για τον πετρελαιοκινητήρα των 1.500 κυβικών και των 85 ίππων.

Με ήπια ηλεκτρική υποβοήθηση είναι διαθέσιμο και το Fiesta Van, ενώ μέχρι το τέλος της επόμενης χρονιάς η γκάμα της Ford θα περιλαμβάνει συνολικά 18 μοντέλα με ήπια υβριδική υποβοήθηση.

[ngg src=”galleries” ids=”5241″ display=”basic_thumbnail” thumbnail_crop=”0″] 

Αναλυτικά οι επίσημες καταναλώσεις και εκπομπές CO2 για τα ήπια υβριδικά Fiesta, κατά NEDC και WLTP, έχουν ως εξής:

Fiesta Power (PS) CO2 from (g/km NEDC) Fuel consumption from (l/100 km NEDC) CO2 from (g/km WLTP) Fuel consumption from (l/100 km WLTP)
1.0-litre EcoBoost  
6-speed manual
95 94 4.1 114 5.0
1.0-litre EcoBoost  
6-speed manual
125 96 4.2 114 5.0
1.0-litre EcoBoost  
7-speed auto
125 104 4.6 127 5.6
1.0-litre EcoBoost Hybrid  
6-speed manual
125 91 4.0 112 5.0
1.0-litre EcoBoost Hybrid  
6-speed manual
155 91 4.0 114 5.0
1.5-litre TDCi 6-speed manual 85 94 3.6 114 4.3
Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Formula 1: Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2024

F1

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

Alfa Romeo: Τελικές δοκιμές της Milano που παρουσιάζεται στις 10 Απριλίου

Alfa Romeo

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz