Το Hilux, που από πολλούς θεωρείται πρότυπο ανθεκτικότητας και αντοχής, προσαρμόζεται στα σύγχρονα δεδομένα του εξηλεκτρισμού. Και αυτό γιατί η Toyota, λίγους μήνες μετά τις δοκιμές του στην Αφρική, παρουσίασε επίσημα στην Ευρώπη το νέο Hilux Hybrid 48V.
Το οποίο κινείται από έναν τετρακύλινδρο diesel 2.800 κυβικών που υποβοηθάται από ένα υβριδικό σύστημα 48V που περιλαμβάνει μπαταρία ιόντων λιθίου και μετατροπέα DC-DC. Το σύστημα παρέχει κατά την εκκίνηση και την επιτάχυνση έως 12 kW επιπλέον ισχύ και έως 65 Nm ροπής.
Από εκεί και πέρα το Multi-Terrain Select διαθέτει συνολικά 6 προγράμματα οδήγησης (Άμμος, Λάσπη, Πέτρα, Χώμα, Χιόνι, Αυτόματο), που προσαρμόζουν ανάλογα την ανάρτηση για την καλύτερη δυνατή πρόσφυση.
Το παρόν δίνει και το Toyota Safety Sense με τα πολλά και αποτελεσματικά συστήματα υποβοήθησης.
Αρχικά, το Hilux Hybrid 48V των 5,325 μέτρων θα είναι διαθέσιμο στις κορυφαίες εκδόσεις με διπλή καμπίνα, ενώ στην πορεία η γκάμα του θα διευρυνθεί.
Το ωφέλιμό του φορτίο είναι 1.000 κιλά και η δυνατότητα ρυμούλκησής του 3.000 κιλά.