Η Toyota αποκάλυψε στο ετήσιο συνέδριό της στις Βρυξέλλες το ολοκαίνουργιο C-HR+, Πρόκειται για ένα φουλ ηλεκτρικό SUV που θα είναι διαθέσιμο το φθινόπωρο, αρχής γενομένης από τη Γερμανία, με έως και 343 ίππους και τετρακίνηση.
Αν και η ονομασία του παραπέμπει στο γνωστό υβριδικό και plug-in υβριδικό C-HR δεν έχει καμία σχέση μαζί του.
Η βάση του είναι η νέα ηλεκτρική πλατφόρμα e-TNGA της Toyota και έχει μήκος 4,52 μέτρα (C-HR: 4,35 μέτρα). Μάλιστα η ιαπωνική μάρκα αναφέρει πως το ηλεκτρικό SUV έχει πιο άκαμπτο πλαίσιο και πιο χαμηλό κέντρο βάρους.
Παρά την κουπέ σχεδίασή του, η Toyota υπόσχεται ένα άνετο εσωτερικό με αέρα για τα γόνατα, χάρη και στο μεταξόνιο των 2.750 χιλιοστών, αλλά και για τα κεφάλια επιβατών με ύψος έως και 2,0 μέτρα. Δηλαδή αρκετά πάνω από το μέσο όρο. Όσο για το χώρο αποσκευών ξεκινά από τα 416 λίτρα.
Το εσωτερικό είναι ποιοτικό και high tech με μια μεγάλη οθόνη αφής 14,0 ιντσών, με λογισμικό που υποστηρίζει μεταξύ άλλων έξυπνο προγραμματισμό διαδρομών με σταθμούς φόρτισης. Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει δύο ασύρματους φορτιστές smartphone και USB θύρες για τους πίσω επιβάτες.
Το νέο Toyota C-HR+ θα είναι διαθέσιμο με δύο επιλογές μπαταριών. Η πρώτη έχει ενεργειακή χωρητικότητα 57,7 kWh και συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 167 ίππων (123 kW) στον εμπρός άξονα.
Η δεύτερη είναι των 77,0 kWh και χρησιμοποιείται είτε σε μια προσθιοκίνητη έκδοση με 224 ίππους (165 kW) είτε στην κορυφαία τετρακίνητη με τους δύο ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν συνδυαστικά 343 ίππους (252 kW).
Η τελευταία ολοκληρώνει το 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,2 δεύτερα, ενώ η αυτονομία, ανάλογα με την έκδοση, μπορεί να φτάσει ακόμα και τα 600 χιλιόμετρα. Ο στάνταρ on board φορτιστής είναι των 11,0 kW, ενώ στις πιο πλούσιες εκδόσεις η φόρτιση AC φτάνει και τα 22 kW. Σε ταχυφορτιστή DC, η μέγιστη ισχύς φόρτισης είναι 150 kW.
Η Toyota δεν έχει ανακοινώσει ακόμη τις τιμές του νέου μοντέλου, αλλά αναμένεται να τοποθετηθεί ανάμεσα στο Urban Cruiser (περίπου 30.000 ευρώ) και στο bZ4X (περίπου 43.000 ευρώ).
