Σύνδεση

Featured

Το νέο Toyota Auris θα είναι και υβριδικό και δίλιτρο

Αυτή είναι η πρώτη teaser φωτογραφία του νέου Toyota Auris που θα παρουσιαστεί, νωρίτερα σε σχέση με ότι αναμενόταν, στην έκθεση της Γενεύης, ταυτόχρονα με το ανανεωμένο Aygo και το πρωτότυπο της νέας Supra. 

Μέχρι στιγμής αυτά που γνωρίζουμε είναι πως θα βασίζεται στο πλαίσιο TNGA και πως θα κινείται και από ένα νέο κινητήρα 2.000 κυβικών, ο οποίος θα χρησιμοποιείται και στην υβριδική του έκδοση. Η θερμοδυναμική απόδοση το συγκεκριμένου συνόλου θα φτάνει το 40% (41% στην περίπτωση του υβριδικού), ενώ στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του θα περιλαμβάνεται η ευρύτερη περιεχόμενη γωνία των βαλβίδων, ο βέλτιστος χρονισμός τους και η καλύτερη καύση και ο διπλός ψεκασμός με ξεχωριστό μπεκ πολλαπλών σημείων στα χαμηλά φορτία και ένα άλλο άμεσου ψεκασμού στα υψηλότερα.

H νέα αυτή γενιά του δίλιτρου κινητήρα ονομάζεται Dynamic Force Engine και αποδίδει 171 ίππους και 205 Nm ροπής στη συμβατική του εκδοχή, ενώ στην υβριδική THS II, για λόγους πιο ήπιας διαχείρισης τα αντίστοιχα νούμερα, σύμφωνα με φήμες, θα είναι 146 ίπποι και 180 Nm. Στη βάση της γκάμας θα συνεχίσει ο turbo των 1.200 κ.εκ., ενώ ίσως και να μην υπάρξουν εκδόσεις diesel, στα πλαίσια της νέας στρατηγικής της Toyota.

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”4006″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

Παράλληλα στη Γενεύη οι Ιάπωνες θα παρουσιάσουν ένα νέο χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων με  μικρότερες διαστάσεις και μειωμένο κατά 6 κιλά βάρος, καθώς και το νέο αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης μετάδοσης Direct Shift-CVT με ομαλότερες και ταχύτερες κατά 20% αλλαγές σχέσεων, πάντα σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρεία.

Στα βίντεο που ακολουθούν παρουσιάζονται τα δύο νέα συστήματα τετρακίνησης. Το πρώτο είναι το Dynamic Torque Vectoring με μεταφορά της ροπής στους δύο άξονες και λειτουργία ελέγχου κατανομής σε κάθε τροχό (κάτι σαν ψευδό-μπλοκέ). Αυτή θα προορίζεται για τις συμβατικές εκδόσεις βενζίνης. Το E-Four θα χρησιμοποιεί ηλεκτροκινητήρα για να μεταφέρει τη ροπή στους πίσω τροχούς και συνδυάζεται με υβριδικές εκδόσεις.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured