Σύνδεση

Featured

Πρώτη επαφή με το φιλόδοξο, ολοκαίνουργιο Renault Clio!

Η πρώτη μας γνωριμία με το νέο Clio έγινε λίγο έξω από το Παρίσι σε ένα τεράστιο στούντιο όπου έγιναν οι στατικές φωτογραφήσεις του μοντέλου που θα κυκλοφορήσει στην χώρα μας το φθινόπωρο.

Το Clio είναι το δημοφιλέστερο μοντέλο στην κατηγορία του στην Ευρώπη και η νέα του γενιά καλείται να συνεχίσει αυτή την επιτυχία. Με προίκα το δυναμικό ντιζάιν του απερχόμενου Clio οι Γάλλοι έχουν δώσει ιδιαίτερη σημασία στο εσωτερικό. Ξεχάστε τα σκληρά πλαστικά, τουλάχιστον στις πλούσιες εκδόσεις που υπήρχαν στο στούντιο της Renault.

[ngg src=”galleries” ids=”4590″ display=”basic_thumbnail”]Η ποιότητα των υλικών και το φινίρισμα τους είναι ότι καλύτερο έχουμε δει σε μοντέλο της εταιρίας (μέχρι και στα πάνελ των θυρών αποτυπώνεται η βελτίωση) και την παράσταση κλέβει η μεγάλη όρθια οθόνη αφής με διαγώνιο 9,3 ιντσών, που είναι η μεγαλύτερη που έχει μπει ποτέ σε Renault. Ακόμη και οι πιο βασικές εκδόσεις έχουν οθόνη αφής 7,0 ιντσών ενώ υπάρχει και πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων (από 7 έως 10 ίντσες) με πολύ όμορφες θεματικές ενότητες.

Το νέο Clio είναι το πρώτο Renault που βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-B (το πλαίσιο είναι ελαφρύτερο κατά 22 κιλά) και το χαρακτηρίζει ένα παράδοξο. Ενώ οι εξωτερικές του διαστάσεις έχουν μικρύνει, το εσωτερικό του είναι πιο ευρύχωρο. Συγκεκριμένα, το μήκος είναι στα 4.048 χιλιοστά (14 πιο μικρό) με το μεταξόνιο μαζεμένο κατά 6 χιλιοστά και το ύψος χαμηλότερο κατά 30 χιλιοστά.

[ngg src=”galleries” ids=”4591″ display=”basic_thumbnail”]Πράγματι στο νέο Clio βολεύτηκα πιο άνετα από ότι στο τρέχον μοντέλο, κάτι που οφείλεται στην καλύτερη χωροταξική εκμετάλλευση και φυσικά στα πιο λεπτά καθίσματα. Στις πίσω θέσεις ο χώρος είναι ικανοποιητικός για τα γόνατα και τα κεφάλια (περίπου στα επίπεδα του Ford Fiesta), ενώ αυτός του πορτμπαγκάζ με το πιο στρογγυλεμένο άνοιγμα (με τον κρυφό υποδαπέδιο χώρο) φτάνει έως τα 391 λίτρα (από 330)! Παράλληλα οι αποθηκευτικοί χώροι στην κεντρική κονσόλα έχουν αυξηθεί από τα 22 στα 26 λίτρα (επιτέλους με βαθιές ποτηροθήκες!) και στις πόρτες από τα 4 στα 6,6 λίτρα.

Σχεδιαστικά το Clio θα προσφέρεται για πρώτη φορά με το πακέτο RS που περιλαμβάνει πιο επιθετικούς προφυλακτήρες, σπορ απόληξη, 17άρες ζάντες, δέρμα στο εσωτερικό, αλουμινένια πεντάλ κ.α. Εννοείται πως υπάρχουν διάφοροι συνδυασμοί εξατομίκευσης με επιλογές ανάμεσα σε οκτώ μοτίβα στο εσωτερικό, νέα 11 χρώματα με τρία custom πακέτα, διαφορετικούς φωτισμούς καμπίνας κ.α.

Το νέο Clio θα έχει μια ευρεία γκάμα κινητήρων με ισχύ από 65 έως 130 ίππους (μέχρι να δούμε και τις πιο σπορ εκδόσεις). Στην βάση των turbo βρίσκεται ο τρικύλινδρος 1.0 TCe με 100 ίππους και 160 Nm και συνδυάζεται με χειροκίνητο 5άρι ή αυτόματο CVT. Επίσης θα υπάρξει και εργοστασιακή LPG έκδοση με υγραέριο. Χαμηλότερα υπάρχει και η ατμοσφαιρική έκδοση SCe 75 για περισσότερη οικονομία στην πόλη.

Ο 1.3 TCe αποδίδει 130 ίππους και 240 Nm ροπής (στάνταρ με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC-7) και φυσικά απευθύνεται σε όσους θέλουν το κάτι παραπάνω σε επιδόσεις. Στον αντίποδα υπάρχουν οι οικονομικές diesel εκδόσεις με τον 1.5 Blue dCi να αποδίδει 85 ίππους και 220 Νm ή 115 ίππους και 260 Nm και να συνδυάζεται με 6άρι κιβώτιο.

[ngg src=”galleries” ids=”4592″ display=”basic_thumbnail”]Πέρα από τα καλύτερα NVH επίπεδα που διασφαλίζει η πλατφόρμα CMF-B, πάντοτε κατά τους Γάλλους, υπάρχει πλήρη υποστήριξη για τα συστήματα υποβοήθησης και αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2 (στάνταρ η λειτουργία αποφυγής σύγκρουσης) καθώς και της υποδοχής της νέας υβριδικής τεχνολογίας E-Tech που θα λανσαριστεί το 2020. Εδώ προτεραιότητα έχει η οικονομία καυσίμου και για αυτό επιλέχθηκε ένας ολοκαίνουργιος ατμοσφαιρικός βενζίνης 1.6 που υποβαστάζεται από δύο ηλεκτροκινητήρες που βρίσκονται ενσωματωμένοι στο κιβώτιο ταχυτήτων και αντλούν ενέργεια από μπαταρία 1,2 kWh.

Φανταστείτε ένα εντελώς πρωτότυπο κιβώτιο δίχως συμπλέκτη ή μετατροπέα ροπής που να κάνει την δουλειά όπως το πολύπλοκο HSD της Toyota αλλά δίχως να υπάρχει πλανητικό! Μάλιστα είναι δυνατή η εκκίνηση και ηλεκτροκίνηση για μερικά μέτρα με τους Γάλλους να μιλούν με περηφάνεια για ένα πατενταρισμένο 150 φορές κιβώτιο που όμοιο του δεν υπάρχει. To E-Tech θα μπει και στο νέο Captur (καθώς και στο Megane) μέσα στο 2020, αλλά με μεγαλύτερη μπαταρία 9,8 kWh και με plug-in λειτουργία για ηλεκτρική αυτονομία για 40-50 χλμ. Μέχρι να έχουμε περισσότερα στοιχεία ρίξτε μια ματιά στα παρακάτω βίντεο.

Νίκος Μαρινόπουλος

[ngg src=”galleries” ids=”4593″ display=”basic_thumbnail”]

1 Σχόλιο

1 Σχόλιο

  1. Μανο

    14/03/2019 στις 17:46

    Φοβερο,πανεμορφο,αν εφτιαχναν και την αξιοπιστία,,,,,,

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured