Ο εξηλεκτρισμός δεν έχει αντίκτυπο μόνο στη μείωση της επιβάρυνσης του περιβάλλοντος ή στο περιορισμό της κατανάλωση των συμβατικών κινητήρων που υποβοηθούνται ηλεκτρικά. Έχει και στην αύξηση της απόδοσης.
Έτσι λοιπόν ενώ μέχρι τώρα η πιο ισχυρή έκδοση του κορυφαίου SUV της VW, του Touareg, ήταν η V8 TDI των 421 ίππων πλέον προστίθεται στη γκάμα και η R. Η οποία θα βρίσκεται στη Γενεύη και θα χρησιμοποιεί το plug-in υβριδικό σύστημα του ομίλου που κινεί τόσο την Bentley Bentayga Hybrid και τις σχετικές εκδόσεις των Porsche Panamera και Cayenne.
Σε όλα αυτά τα μοντέλα λοιπόν και στο Touareg R πλέον ο V6 3.0 TSI του ομίλου που αποδίδει 340 ίππους συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων. Έτσι η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 462 ίππους και τα 700 Nm, που καταλήγουν σε όλους τους τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων και της τετρακίνηση 4MOTION. Όσο για την κατανομή της ροπής μπορεί να φτάσει μέχρι και το 70% στον εμπρός άξονα και το 80% στον πίσω.
Η μπαταρία ιόντων λιθίου του VW Touareg R έχει ενεργειακή χωρητικότητα 14,1 kWh και εξασφαλίζει τη δυνατότητα καθαρής ηλεκτρικής κίνησης για περίπου 50 χιλιόμετρα και με ταχύτητα έως και 140 χλμ./ ώρα. Η εκκίνηση γίνεται έτσι και αλλιώς με το πρόγραμμα Ε-Mode της καθαρά ηλεκτρικής κίνησης, ενώ από κει και πέρα υπάρχει και το Hybrid.
Η VW μπορεί να μην έχει ανακοινώσει επίσημα τιμές για τις επιδόσεις άλλα ένα 0-100 γύρω στα 5,0 δεύτερα είναι απόλυτα εφικτό. Η τελική ταχύτητα θα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ ώρα, ενώ το σύστημα της ημι-αυτόνομης οδήγησης Travel Assist θα παραμένει ενεργό μέχρι και αυτήν την τιμή.
[ngg src=”galleries” ids=”5092″ display=”basic_thumbnail”]