Αν και το ξεπάγωμα των παρμπρίζ μέσω ειδικών ηλεκτρικών διατάξεων δεν είναι κάτι καινούργιο, η VW παρουσιάζει κάτι πρωτοποριακό. Στην δική της εκδοχή για να ξεπαγώνει το παρμπρίζ δεν υιοθετεί τις μικρές -αλλά πάντα ορατές- αντιστάσεις αλλά ενσωματώνει μέσα στα στρώματα του παρμπρίζ και μία ακόμα πολύ εξελιγμένη επιφάνεια από λεπτό και αόρατο στρώμα αργύρου.
Το στρώμα αυτό συνδέεται με το ηλεκτρικό σύστημα του αυτοκινήτου έτσι ώστε να μπορεί να θερμαίνεται και να λιώνει τον πάγο στις κρύες ημέρες του χειμώνα. Το πλεονέκτημά του σε σχέση με τις άλλες διατάξεις με αντιστάσεις είναι ότι δεν είναι καθόλου ορατό από τον οδηγό, καταλαμβάνει σχεδόν όλη την επιφάνεια του παρμπρίζ, ενώ παράλληλα έχει και έξτρα στρώμα στο κάτω μέρος έτσι ώστε να ξεπαγώνουν και οι καθαριστήρες.
Τα οφέλη από αυτή τη νέα τεχνολογία δεν εντοπίζονται μόνο τον χειμώνα, αλλά και το καλοκαίρι, καθώς αυτή η επιφάνεια είναι σε θέση να κρατήσει μεγάλο μέρος της ακτινοβολίας του ήλιου έξω από το αμάξωμα και να διευκολύνει έτσι την γρηγορότερη ψύξη του εσωτερικού του.
Το νέο αυτό πρωτοποριακό παρμπρίζ θα προσφέρεται στον έξτρα εξοπλισμό πολλών μοντέλων της εταιρίας (Golf, Golf Sportsvan, Tiguan, Passat κ.λπ.) ενώ το κόστος του θα ξεκινά από τα περίπου 340 ευρώ και θα διαμορφώνεται ανάλογα με το μοντέλο στο οποίο θα εφαρμόζεται.
Παναγιώτης Τριτάρης