Από το Νοέμβριο και μετά η Mazda χάνει το «προνόμιο» να είναι η μόνη ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία χωρίς υβριδικό στη γκάμα της. Κι αυτό γιατί στην έκθεση του Τόκιο θα παρουσιάζει την αντίστοιχη έκδοση του καινούργιου 3, όπου ο συμβατικός κινητήρας είναι ο Skyactiv των 2.000 κυβικών με 120 ή 156 ίππους, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας και όλα όσα απαιτούνται θα προέρχονται από το Toyota Prius.
Σε σχέση με το τελευταίο και ειδικά στην έκδοση με το δίλιτρο σύνολο των 156 ίππων το υβριδικό Mazda 3, που στην αρχή τουλάχιστον προορίζεται μόνο για την ιαπωνική αγορά, αναμένεται να είναι πιο σπιρτόζικο, για να μην πούμε σπορτίφ. Παράλληλα θα παρουσιαστεί και μια έκδοση που καταναλώνει φυσικό αέριο.
Γιάννης Σκουφής