Σύνδεση

Featured

Νέο Mazda 3: αποκάλυψη στο Λος Άντζελες (Video)

Πρεμιέρα λοιπόν στο LA για τη νέα γενιά του μικρο- μεσαίου Mazda, του 3, που και στην καινούργια του εκδοχή παραμένει πιστό στη σχεδιαστική φιλοσοφία του Kodo. Έτσι η φόρμα της προηγούμενης γενιάς έχει εξελιχθεί και είναι ακόμα πιο δυναμική, ενώ η κλίση της οροφής προς τα πίσω στο hatchback δημιουργεί την αίσθηση ενός κουπέ. To σεντάν από την πλευράς του είναι ένα από τα πιο όμορφα που έχουν παρουσιαστεί τελευταία.

Στο εσωτερικό, που συγκριτικά δεν έχει κάνει τα ίδια βήματα εξέλιξης, κυριαρχεί η ορθογώνια οθόνη αφής των 8,8 ιντσών στο μέσο του ταμπλό, ενώ όπως μπορούμε να διακρίνουμε από τις φωτογραφίες ο πίνακας οργάνων δεν είναι πλήρως ψηφιακός. Από κει και πέρα το παρόν θα δίνουν όλες οι δυνατότητες διασύνδεσης smartphones καθώς και αρκετά συστήματα υποβοήθησης. Τα οποία χρησιμοποιούν κάμερα υπερύθρων και LED για να προειδοποιούν σε επείγουσες καταστάσεις.

Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει το συμβατικ;O Skyactiv-G των 2.000 κυβικών και τον diesel 1.8 Skyactiv-D, καθώς και τον κιανούργιο 2.0 Skyactiv-X. Για τον οποίο η Mazda δεν ανακοινώνει λεπτομέρειες παρά μόνο πως θα αποδίδει από 18ο έως 190 ίππους και θα είναι έως και 30% πιο οικονομικός σε συνθήκες ήπιας οδήγησης και έως 20% σε κανονικές συνθήκες. Μηχανολογικά το high light του δεν είναι άλλο από την τεχνολογία SCCΙ (Spark-Controlled Compression Ignition) που προσομοιώνει τον ψεκασμό και την ανάφλεξη βενζίνης με υψηλή σχέση συμπίεσης και τη διασπορά ενός πετρελαιοκινητήρα. Ουσιαστικά το μυστικό της παραπάνω τεχνολογίας είναι η πιο «έξυπνη» χαρτογραφημένη ανάφλεξη από τα μπουζί. Παράλληλα και τα δύο σύνολα βενζίνης διαθέτουν και ήπιο υβριδικό σύστημα (mild hybrid) στα 24V.

Ανάλογα με την έκδοση υπάρχουν χειροκίνητα κιβώτια 6 σχέσεων ή αυτόματα, καθώς και η πιο πρόσφατη εκδοχή της τετρακίνησης Mazda i-Activ με χαρακτηριστικά torque vectoring ανάμεσα στους δύο άξονες και τους τροχούς.

Γιάννης Σκουφής

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”4427″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured