H GMC ήταν βέβαιο πως δεν θα περιοριζόταν μόνο στην έκδοση pick up του νέου ηλεκτρικού Hummer και έτσι παρουσίασε τώρα την έκδοση SUV του. Που στην πράξη αποτελεί και τον άμεσο διάδοχο των θρυλικών μοντέλων με του συμβατικούς κινητήρες.
Αισθητικά ακολουθούνται οι γραμμές του αντίστοιχου αγροτικού, με τις διαφορές να εντοπίζονται από την τρίτη κολώνα και πίσω. Στο επιπλέον όγκο που δένει ωραία με το υπόλοιπο αμάξωμα. Εδώ δεν λείπει ούτε η ρεζέρβα, που όπως και στους διάσημους προγόνους κρέμεται στην πέμπτη πόρτα.
Αλλαγές δεν υπάρχουν ούτε στο εσωτερικό, που και εδώ φιλοξενεί πέντε επιβάτες και οπτικά προσδιορίζεται από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και τη μεγάλη οθόνη του συστήματος infotainment στο κέντρο του ταμπλό, που έχουν διαγώνιο 12,3 και 13,4 ιντσών αντίστοιχα.
Το σύστημα πρόωσης λογικά και αναμενόμενα δεν διαφέρει από αυτό του ημιφορτηγού. Έτσι οι μπαταρίες είναι οι νέας γενιάς Ultimum της GM, που εξασφαλίζουν αυτονομία 400 χιλιομέτρων στη βασική έκδοση και πάνω από 500 χιλιόμετρα σε όλες τις άλλες. Επίσης στην πρώτη φορτίζουν σε δίκτυο 400V ενώ στις υπόλοιπες σε 800V.
Από κει και πέρα η κορυφαία έκδοση του GMC Hummer SUV θα έχει τρεις ηλεκτροκινητήρες, που όμως δεν θα αποδίδουν 1.015 ίππους όπως στο pick up αλλά 842, με τη ροπή να είναι και εδώ στα 1.356 Nm. Φυσικά οι επιδόσεις παραμένουν εντυπωσιακές με το 0-96 χλμ./ ώρα (0-60 μίλια την ώρα) να είναι υπόθεση μόλις 3.5 δευτερολέπτων.
Η συγκεκριμένη έκδοση με το κορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού Edition 1 θα είναι διαθέσιμη στις αρχές του 2023 και με τιμή από 105.595 δολάρια (από 110.595 με το εξωτερικό πακέτο εξοπλισμού Extreme Off Road), ενώ την άνοιξη του 2023 θα ακολουθήσουν τόσο οι άλλες εκδόσεις του Hummer SUV 3Χ (τρικινητήριο) όσο και το δικινητήριο 2Χ των 634 ίππων, με τιμές από 99.995 και 89.995 δολάρια αντίστοιχα.
Η εισαγωγική έκδοση EV2 θα παρουσιαστεί το 2024 και θα ξεκινά από τις 79.995 δολάρια, ενώ όπως το pick up έτσι και το GMC Hummer EV SUV θα διαθέτει πνευματική ανάρτηση -η απόστασή του από τα έδαφος θα μπορεί να αυξηθεί μέχρι και κατά 154 χιλιοστά και θα περνά χωρίς βραχυκύκλωμα μέσα από νερό ύψους 70 εκατοστών- καθώς και τετραδιεύθυνση. Η οποία όταν οι πίσω τροχοί στρίβουν στην ίδια κατεύθυνσης με τους εμπρός θα είναι εφικτή η λειτουργία Crab Walk. Δηλαδή η διαγώνια κίνηση, σαν τον κάβουρα.