Σύνδεση

Featured

Nέο Ford Kuga: αυτό είναι και επίσημα & σχεδιασμένο από Έλληνα

Πρεμιέρα λοιπόν για τη νέα γενιά του SUV της Ford, που αισθητικά έχει προσαρμοστεί στα νέα σχεδιαστικά δεδομένα της μάρκας, όπως αυτά εκφράζονται κυρίως από το επίσης νέο Focus. Έτσι λοιπόν έχει μια σαφώς μια σύγχρονη εμφάνιση με μια χαρακτηριστική μάσκα -υπεύθυνος για την εμφάνισή του είναι ο Έλληνας σχεδιαστής Γιώργος Σαριδάκης- ενώ όπως και στο Focus έτσι και εδώ στην 5η πόρτα αναγράφεται το όνομα του μοντέλου.

Πέρα από ριζικά ανανεωμένο αισθητικά το νέο Focus είναι και σημαντικά πιο μεγάλο σε σχέση με αυτό που γνωρίζουμε. Έτσι το μήκος του είναι κατά 89 χιλιοστά πιο μεγάλο -συνολικά 4,62 μέτρα- κάτι που σε συνδυασμό και με την αύξηση του πλάτους κατά 44 χιλιοστά και τη μείωση του ύψος κατά 20 του έχουν αλλάξει τις αναλογίες του και το κάνουν να δείχνει πιο δυναμικό.

Μεγαλύτερο κατά 20 χιλιοστά είναι και το μεταξόνιο, γεγονός που θα έχει αυξήσει έστω και λίγο τους ήδη πολύ καλούς χώρους της προηγούμενης γενιάς. Στο εσωτερικό κυριαρχεί η μεγάλη κεντρική και ελεύθερη οθόνη των 8,0 ιντσών του συστήματος infotainment SYNC3, ενώ ψηφιακός με διαγώνιο 12,3 ιντσών είναι και ο πίνακας οργάνων. Από κει και πέρα υπάρχουν όλες οι δυνατότητες διασύνδεσης (Ford Pass Connect με λειτουργία hot spot Για 10 συσκευές και θέση ασύρματης φόρτισης smartphones) καθώς και μια πλήρη γκάμα συστημάτων υποβοήθησης, όπως ενεργό cruise control που λειτουργεί έως τα 200 χλμ./ώρα και με μικρές κινήσεις του τιμονιού διατηρεί το Kuga στο μέσο της λωρίδας, υποβοήθηση κυκλοφοριακής συμφόρησης και αυτόματη στάθμευση σε παράλληλες και κάθετες θέσεις σε σχέση με την κίνηση του αυτοκινήτου. Οι πρώτες μάλιστα πρέπει να είναι, προκειμένου να λειτουργήσει το σύστημα, μόλις 92 εκατοστά μεγαλύτερες από το μήκος του αυτοκινήτου.

Η γκάμα των κινητήρων του νέου Kuga περιλαμβάνει δύο τρικύλινδρους βενζίνης EcoBoost των 1.500 κυβικών με 120 και 150 ίππους, τον εισαγωγικό diesel (EcoBlue) των επίσης 1.500 κυβικών (120 ίπποι) και δύο 2.000 κυβικών με 150 και 190 ίππους, καθώς και τρεις εξηλεκτρισμένες εκδόσεις. Μια υβριδική και μια plug-in υβριδική σε συνδυασμό με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης των 2.500 κυβικών -στην plug-in υβριδική η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 225 ίππους και η καθαρά ηλεκτρική κίνηση τα 50 χιλιόμετρα (μπαταρία 10,3 kWh)- καθώς και μια ήπια υβριδική με μίζα γεννήτρια, ηλεκτρικό κύκλωμα 48V και μπαταρία ιόντων λιθίου για τον diesel των 2.000 κυβικών και των 150 ίππων (EcoBlue Hybrid). Ο πιο ισχυρός πετρελαιοκινητήρας συνδυάζεται πάντα με τετρακίνηση, ενώ το πιο ισχυρό υβριδικό βενζίνης προαιρετικά. Προαιρετικά υπάρχει και αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων για τους diesel.

Σημαντικό είναι πως η λειτουργία των κινητήρων διευκολύνεται από το μικρότερο έως και κατά 90 κιλά βάρος του νέου Kuga σε σχέση με την προκάτοχό του, μιας και βασίζεται στο νέο πλαίσιο C2 της μάρκας, που επιπλέον έχει να επιδείξει και μεγαλύτερη ακαμψία.

Το νέο Ford Kuga θα είναι διαθέσιμο σε τέσσερα επίπεδα εξοπλισμού -Trend, ST-Line με μαύρες λεπτομέρειες όπως στις φωτογραφίες μας, Titanium και Vignale- προς τα τέλη του έτους.

Γιάννης Σκουφής

[ngg src=”galleries” ids=”4623″ display=”basic_thumbnail”]

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota