Πρεμιέρα διαδικτυακή τουλάχιστον για την ευρωπαϊκή έκδοση της νέας Toyota Corolla Sedan, η οποία είναι η 3η έκδοση αμαξώματος, μετά τη hatchback και τη στέισον, του δημοφιλούς ιαπωνικού μοντέλου που έφτασε αισίως τη 12η γενιά του.
Φυσικά και η τετράθυρη Corolla βασίζεται στο νέο πλαίσιο TNGA της μάρκας, διαθέτει την καινούργια πιο εμφατική μάσκα, φώτα LED μπροστά και πίσω, ενώ το μεταξόνιο των 2.700 χιλιοστών αποτελεί μια πρώτη ένδειξη για τους άνετους χώρους στο εσωτερικό της.
Στο οποίο δεσπόζει η οθόνη των 8,0 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό. Μια επιπλέον οθόνη 7,0 ιντσών υπάρχει και στον πίνακα οργάνων, ενώ ο εξοπλισμός μπορεί να περιλαμβάνει μέχρι και HUD 10,0 ιντσών. Φυσικά θα υπάρχει πλήρες σετ δυνατοτήτων διασύνδεσης και συστημάτων υποβοήθησης οδηγού.
[ngg_images source=”galleries” container_ids=”4410″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]
Η νέα Corolla Sedan θα είναι διαθέσιμη με το σύνολο βενζίνης των 1.600 κυβικών και των 132 ίππων της ιαπωνικής εταιρείας (μέση κατανάλωση κατά WLTP 6,1 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα, εκπομπές CO2 139 γραμμάρια το χιλιόμετρο) και για πρώτη φορά στην ιστορία της και ως υβριδική. Με το αυτό- φορτιζόμενο υβριδικό σύστημα της Toyota, που είναι δομημένο γύρω από το σύνολο βενζίνης των 1.800 κυβικών και των 122 ίππων. Εδώ η μέση κατανάλωση κατά WLTP είναι 4,3 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές CO2 98 γραμμάρια το χιλιόμετρο.
Η νέα Toyota Corolla Sedan, όπως άλλωστε και οι προκάτοχοί της, θα κατασκευάζεται στην Τουρκία και οι πωλήσεις της θα ξεκινήσουν το πρώτο τρίμηνο του 2019.
Γιάννης Σκουφής