Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Continental: νέα πολιτική βιώσιμης ανάπτυξης για τις πηγές του φυσικού καουτσούκ

Μια νέα στρατηγική πολιτικής για τη βιώσιμη διαχείριση των φυσικών πόρων, από τους οποίους αντλεί το φυσικό καουτσούκ για τα ελαστικά της, ανακοίνωσε πρόσφατα το τμήμα Ελαστικών του Ομίλου Continental. Στόχος, η παροχή φροντίδας προς τους εργαζόμενους, όπου κι αν αυτοί δραστηριοποιούνται, τα δάση, τη βιοποικιλότητα και την αγροτική γη αλλά και η αναγνώριση πιθανών κινδύνων, όπως η αποψίλωση των δασών, η διάβρωση των εδαφών και η αρπαγή γαιών, σε πρώιμα στάδια, ώστε να υπάρχει δυνατότητα αποκατάστασης των διάφορων προβλημάτων.

Σε αυτό το πλαίσιο, η Continental συνεργάζεται με όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη, καθώς η επίτευξη βιώσιμων επιχειρηματικών πρακτικών σε αυτόν τον τομέα δεν είναι εύκολη, παρά μόνο με κοινή προσπάθεια.  Κάποιοι σημαντικοί φορείς με τους οποίους συνεργάζεται η εταιρεία, είναι το Παγκόσμιο Επιχειρηματικό Επιμελητήριο για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη (WBCSD) και η Παγκόσμια Πλατφόρμα για το Βιώσιμο Φυσικό Καουτσούκ (GPSNR).

Έτσι, η νέα ολοκληρωμένη πολιτική καθορίζει ευθύνες και δεσμεύσεις για όλους τους συμμετέχοντες στην αλυσίδα παραγωγής του φυσικού καουτσούκ.  Επίσης, παρουσιάζει έξι πυλώνες ανάπτυξης: τις Συναλλαγές με τους προμηθευτές και τους αγρότες, τις Συναλλαγές με τα Ενδιαφερόμενα Μέρη, την Αύξηση της Ανιχνευσιμότητας και της Διαφάνειας, την Ανακύκλωση και την Αναγνώριση  Εναλλακτικών Πηγών Προμήθειας Φυσικού Καουτσούκ.

Η βιώσιμη διαχείριση των φυσικών και ανθρώπινων πόρων είναι ενσωματωμένη στις εταιρικές αξίες της Continental. Η εταιρεία στοχεύει στη συνεχή εφαρμογή αυτών των πολιτικών βιώσιμης ανάπτυξης, σε όλη την αλυσίδα παραγωγής, καθώς επιθυμεί την επίτευξη χειροπιαστών αποτελεσμάτων, σε όλο το φάσμα της βιομηχανίας των ελαστικών της. Η δέσμευσή της στη βιώσιμη ανάπτυξη σηματοδοτεί την αρχή ενός κοινού, συνεργατικού ταξιδιού προς την παραγωγή βιώσιμου φυσικού καουτσούκ, με όλους όσους εμπλέκονται σε αυτήν.

Περικλής Στέφος

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η οδήγηση με σαγιονάρες τιμωρείται με πρόστιμο; Και αν ναι με πόσο;

Featured

Μακάρι να βλέπαμε ένα νέο Fiat 131 Abarth Rally σαν και αυτό!

Featured

Video-δοκιμή: Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV

Featured

EuroNCAP: ακόμα πιο αυστηρές οι προδιαγραφές των crash test (Video)

EuroNCAP







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup