Σύνδεση

Featured

Νέα Skoda Octavia: αυτή είναι και επίσημα, αναβαθμισμένη και με υβριδικές εκδόσεις

Μετά από αρκετά teasers η Skoda παρουσίασε και επίσημα στην Πράγα την 4η γενιά του best seller της, 5η αν συνυπολογιστεί και το μοντέλο που κατασκευαζόταν από το 1959 έως και το 1971, της Octavia. H οποία θα είναι και πάλι διαθέσιμη ως πεντάθυρη λιμουζίνα, που πλέον έχει μια πιο κουπέ εμφάνιση και ονομάζεται Grand Coupe και ως στέισον που στην Κεντρική Ευρώπη αλλά και γενικά είναι η πιο δημοφιλής έκδοση.

Από πλευράς εμφάνισης η Octavia επέστρεψε στους ενιαίους προβολείς, οι οποίοι μπορούν να είναι και LED Matrix, ενώ η μάσκα της πλέον ακολουθεί το στυλ Scala και είναι πιο πεπλατυσμένη. Γενικά η εικόνα της είναι πιο σύγχρονη και δυναμική χάρη και στο μεγαλύτερο κατά 15 χιλιοστά πλάτος (συνολικά 1,829 μέτρα), χωρίς όμως και να αποστασιοποιείται πλήρως από τη γνώριμή της εικόνα. Ταυτόχρονα είναι και ιδιαίτερα αεροδυναμική με συντελεστή οπισθέλκουσας (Cd) 0,24 για τη λιμουζίνα και 0,26 στο στέισον.

Το μήκος έχει αυξηθεί κατά 19 χιλιοστά στο Grand Coupe, φτάνοντας τα 4,689 μέτρα και κατά 22 χιλιοστά στο στέισον, ενώ δεν μεγάλωσε το μεταξόνιο που έμεινε στα 2.686 χιλιοστά.

Το τελευταίο βέβαια δεν σημαίνει ότι δεν έχουν αυξηθεί και άλλοι οι χώροι για τους επιβάτες παραμένοντας στην κορυφή της κατηγορίας, κάτι που ισχύει και για το πορτμπαγκάζ, η χωρητικότητα του οποίου είναι 600 λίτρα στη λιμουζίνα (+10 λίτρα) και 640 στο στέισον (+30 λίτρα).

Από κει και πέρα η σχεδίασή του ταμπλό είναι τελείως καινούργια με μια οθόνη στο κέντρο για το σύστημα infotainment που έχει διαγώνιο από 8,25 έως 10,0 ίντσες, ενώ ψηφιακός με διαγώνιο 10,25 ιντσών μπορεί να είναι και ο πίνακας οργάνων. Φυσικά υπάρχουν και όλες οι δυνατότητες διασύνδεσης smartphones, HUD (Head Up Display) καθώς και πολλά συστήματα υποβοήθησης.

Η γκάμα των κινητήρων βενζίνης ξεκινά με τον τρικύλινδρο 1.0 TSI των 110 ίππων και των 200 Nm, που είναι διαθέσιμος και με ήπιο υβριδικό σύστημα (MHEV) και το λογότυπο e-Tec. Κάτι που ισχύει και για τον 1.5 TSI των 150 ίππων και των 250 Nm, ενώ κορυφαία επιλογή για τη νέα Octavia είναι ο 2.0 TSI των 190 ίππων. Με στάνταρ το αυτόματο κιβώτιο DSG, 0-100 σε 6,9 δεύτερα και τελική ταχύτητα 232 χλμ./ ώρα.

O 1.5 TSI υπάρχει και ως G-Tec, με δυνατότητα κατανάλωσης και φυσικού αερίου και απόδοση 130 ίππων και 200 Nm, ενώ οι diesel είναι οι τρεις εκδοχές του 2.0 TDI με 116, 150 και 200 ίππους. Επίσης θα υπάρχει και η plug-in έκδοση, η οποία ονομάζεται iV και το σύστημα πρόωσής της αποτελείται από τον 1.4 TSI και έναν ηλεκτροκινητήρα και μια μπαταρίας 13,0 kWh. Η συνδυαστική απόδοση είναι 204 ίπποι και 350 Nm, η ηλεκτρική αυτονομία φτάνει τα 55 χλμ./ ώρα, ενώ ο χώρος αποσκευών εδώ είναι μειωμένος στα 450 λίτρα για τη λιμουζίνα και στα 470 λίτρα για το στέισον.

Και οι δύο εκδόσεις της νέας Skoda Octavia θα είναι στην Ελλάδα την ερχόμενη άνοιξη, ενώ μέσα στο 2020 θα ακολουθήσουν η Scout και η κορυφαία RS.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup