Σύνδεση

Featured

NEA ΜCLAREN 720: ΜΕ 710 ΑΛΟΓΑ ΚΑΙ 0-100 ΣΕ 2,8΄΄

Ένα από τα πιο… κακά κρυμμένα “μυστικά” των τελευταίων εβδομάδων, αποκαλύφθηκε επίσημα σήμερα στην Γενεύη. Ο λόγος για την ακριβοθώρητη (και με πολλές διαρροές…) McLaren 720 η οποία αντικαθιστά την 650S στην γκάμα των supecars της εταιρίας, όντας αναβαθμισμένη σε όλους τους τομείς και με υψηλές προσδοκίες στο να δώσει νέα ώθηση στην εξαιρετική πορεία της McLaren τα τελευταία χρόνια.

P14 Profile-doors up copy

Πρόκειται για το πρώτο από τα 15 μοντέλα που θα κατασκευάσει η εταιρία μέχρι το 2022 και αποτελεί την καλύτερη εισαγωγή σ’ αυτό το πολύ αισιόδοξο πλάνο της McLaren. Σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά έχει σημαντικές αλλαγές σε όλα τα σημεία του, με βασικότερη την αύξηση της χωρητικότητας του V8 biturbo κινητήρα από τα 3,8 στα 4.0 λίτρα.

Η μεταβολή αυτή σε συνδυασμό με τον καλύτερο σχεδιασμό μεγάλων τμημάτων του κινητήρα (το 41% των εξαρτημάτων του είναι καινούργια) έχουν ανεβάσει την ιπποδύναμη στα 710 άλογα, τιμή που την φέρνει σε πλεονεκτική θέση συγκρινόμενη με τις κορυφαίες προτάσεις άλλων εταιριών αυτού του χώρου όπως η Ferrari ή η Lamborghini. Η μετάδοση της κίνησης γίνεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός κιβωτίου διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων, το οποίο έχει πολύ βελτιωμένο software για ακόμα πιο γρήγορες αλλαγές από ότι στο προηγούμενο μοντέλο.

P14 Engine copy

Bασικό στοιχείο του νέου μοντέλου είναι ότι το πλαίσιο από carbon που ζυγίζει μόλις 120 κιλά (αλλά και η χρήση ελαφρών υλικών στο αμάξωμα) κρατούν το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου αρκετά χαμηλά, στα 1.283 κιλά, πολύ πιο κάτω από τους κύριους ανταγωνιστές της.. Η “δίαιτα” που έχει γίνει σε όλα τα μηχανικά μέρη έχει επιφέρει και δραματική βελτίωση στις επιδόσεις, με το 0-100 χλμ/ώρα να έρχεται σε 2,8 δευτερόλεπτα και το 0-200 χλμ/ώρα σε 7,8 δευτερόλεπτα. Η τελική της ταχύτητα από την άλλη φθάνει τα 341 χλμ/ώρα.

P14 Rear 3_4 high-doors up-red copy

Το εντυπωσιακό της αμάξωμα που είναι κατασκευασμένο εξ’ ολοκλήρου από ελαφρά υλικά (carbon και αλουμίνιο) έχει πολύ μελετημένη αεροδυναμική σχεδίαση, έτσι ώστε να εξασφαλίζει μεγάλη κάθετη φόρτιση, κυρίως στον πίσω άξονα. Μάλιστα η πίσω αεροτομή μπορεί να λειτουργήσει σε δύο θέσεις, μία ονομαζόμενη και Aero για καλύτερη συμπεριφορά στις στροφές, και μία στην θέση Brake όπου στρέφεται κάθετα περίπου 56 μοίρες, έτσι ώστε να βοηθά στην μείωση των αποστάσεων και στον καλύτερο έλεγχο του αυτοκινήτου κατά το φρενάρισμα.

Το παρών και στο νέο μοντέλο, αλλά με πιο εξελιγμένο λογισμικό, δίνει και το σύστημα “Proactive Chassis Control” το οποίο συμπληρώνεται στην 720S από το “Variable Drift”  (κάτι σαν το Drift Mode που γίνεται της μόδας τελευταία) το οποίο σου επιτρέπει να πηγαίνεις με το πλάι χωρίς να χάνεται ο έλεγχος του οχήματος. Οι δίσκοι των φρένων είναι αεριζόμενοι κεραμικοί, και τα ελαστικά είναι ειδικά εξελιγμένα Pirelli P Zero, 245/35ZR 19 εμπρός και 305/30 ZR 20 πίσω.

P14 Interior POV Screen down copy

Στο εσωτερικό η McLaren έχει κάνει σημαντική προσπάθεια να βελτιώσει τους χώρους για τους δύο επιβάτες, παρά το γεγονός ότι οι διαστάσεις της είναι ίδιες με της 650S. Επίσης έχει γίνει προσπάθεια να βελτιωθεί και η ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις, κάτι που αποτελεί ένα σημαντικό πρόβλημα σ’ αυτά τα αυτοκίνητα. Από τα στοιχεία που ξεχωρίζουν είναι ο πίνακας οργάνων ο οποίος είναι αναδιπλούμενος, έτσι ώστε σε περίπτωση χρήσης στην πίστα να έχει μικρό ύψος και τις απολύτως απαραίτητες ενδείξεις για τον οδηγό. Ενδιαφέρον και πρωτότυπο για τον τύπο του αυτοκινήτου είναι και ένα σύστημα “καλωσορίσματος” του οδηγού, με το οποίο ανοίγουν οι καθρέπτες, τα φώτα του αυτοκινήτου ενώ ανάβει και ένα κόκκινο φως στον χώρο του κινητήρα όταν πλησιάζει ο ιδιοκτήτης.

P14 Folding Driver Display Image Down_final_release date 010317 copy

Η McLaren έχει ήδη ξεκινήσει να παίρνει παραγγελίες με τις πρώτες παραδόσεις να ξεκινούν τον Μάιο. Η τιμή της στην Βρετανία έχει οριστεί στις 207.900 λίρες. Όλα τα πρώτα αυτοκίνητα (400 τον αριθμό) της έκδοσης Launch Edition έχουν ήδη πωληθεί. Η McLaren περιμένει να πωληθούν 1.200 μονάδες από την 720S μέσα στην χρονιά που διανύουμε, ενώ για τα επόμενα χρόνια πιστεύει ότι αριθμός αυτός θα ανέβει στις 1.500 μονάδες ετησίως.

Παναγιώτης Τριτάρης

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup