Η ανοιχτή Lamborghini Aventador SVJ αποτελεί ουσιαστικά τον επίλογο ενός υπερ- αυτοκινήτου που συγκαταλέγεται στα πιο γνωστά και σημαντικά αυτή της κατηγορίας. Σε σχέση με την αντίστοιχη κουπέ που είχε παρουσιαστεί στις αρχές του χρόνου η ειδοποιός διαφορά της Aventador SVJ Roadster είναι βέβαια η αφαιρούμενη οροφή. Βεβαίως και οι ενισχύσεις στο πλαίσιο οι οποίες προσθέτουν 55 κιλά και αυξάνουν το συνολικό βάρος στα 1.525 κιλά.
Ο κινητήρας είναι φυσικά ο V12 των 6.500 κυβικών της μάρκας ο οποίος αποδίδει 770 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 720 Nm στις 6.750 σ.α.λ. και συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και έναν ηλεκτροϋδραυλικό συμπλέκτη Haldex IV που κατανέμουν τη ροπή και στους δύο άξονες.
Από κει και πέρα ξεχωρίζουν το αεροδυναμικό ενεργητικό πακέτο ALA 2.0, τα κεραμικά φρένα που την ακινητοποιούν από τα 100 χλμ./ ώρα σε 31,0 μέτρα, τα νέα λάστιχα P Zero Corsa (255/30 ZR20 μπροστά και 355/25 ZR21 πίσω) της Pirelli.
Όσο για τις επιδόσεις σημειώσεις 0-100 σε 2,9 δεύτερα, 0-200 σε 8,8 δεύτερα και τελική ταχύτητα πάνω από 350 χλμ./ ώρα.
Γιάννης Σκουφής
[ngg src=”galleries” ids=”4576″ display=”basic_thumbnail”]