Σύνδεση

Bugatti

H Bugatti Bolide είναι… βολίδα με 1.850 ίππους και τελική πάνω από 500 χλμ./ ώρα

Η Bolide είναι ένα πρωτότυπο που εξέλιξε η Bugatti δίνοντας έμφαση κατά κύριο λόγο στη μείωση του βάρους. Έτσι όπως είπε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής της μάρκας Stephan Winkelmann επιλέχθηκε το πιο ελαφρύ πλαίσιο από ανθρακονήματα και το αμάξωμα απαλλάχθηκε από κάθε τι το περιττό. Γεγονός που έχει αντανάκλαση και στην εικόνα του αυτοκινήτου που έχει πολλά ανοίγματα που το κάνουν να δείχνει ακόμα πιο δυναμικό.

Επίσης προκειμένου το βάρος να περιοριστεί από τα 1.995 κιλά της στάνταρ Chiron στα μόλις 1.240 της Bolide χρησιμοποιήθηκε πολύ τιτάνιο -όλες οι βίδες είναι από το συγκεκριμένο μέταλλο- μαγνήσιο και ανθρακόνημα.

Παράλληλα ο W16 των 8.000 κυβικών με τα τέσσερα turbo ανέβηκε, έπειτα από εξέλιξη 8 μηνών, από τους 1.500 ίππους τους 1.850 και από τα 1.600 στα 1.850 Nm. Και αυτό χωρίς ηλεκτρικό υποβοήθηση. Μάλιστα λέγεται πως στις 7.025 Nm η ροπή του είναι 2.000 Nm, ενώ, πάντα σύμφωνα με τη Bugatti, μειώθηκε ελαφρώς το βάρος του. Ταυτόχρονα για να εξασφαλιστεί η σωστή λειτουργία του έχουν γίνει αλλαγές στο σύστημα λίπανσης, τόσο στο κύκλωμά του όσο και στη ψύξη του.

Με μια εξωπραγματική αναλογία κιλών ανά ίππο της τάξης του 0,67 είναι λογικό και αναμενόμενο και οι επιδόσεις να είναι εξωπραγματικές και να παραπέμπουν κυριολεκτικά σε βολίδα: 0-100 σε μόλις 2,17 δεύτερα, 0-200 σε 4,36 και 0-500 χλμ./ ώρα σε μόλις 20,16 δεύτερα. Από την ταχύτητα αυτή η Bolide ακινητοποιείται σε ακόμα πιο εντυπωσιακά 13,5 δεύτερα.

Ένα ιδιαίτερο στοιχείο της Bolide είναι και η μορφή της εισαγωγής αέρα στην οροφή της. Στις χαμηλές ταχύτητες η επιφάνειά της είναι επίπεδα, ενώ στις μεγάλες δημιουργούνται φουσκάλες, που έχουν σαν αποτέλεσμα τη μείωση της αεροδυναμικής αντίστασής της κατά 10% αλλά και της άντωσης κατά 17%, ενώ βελτιώνεται και η ροή του αέρα προς την πίσω φτερούγα. Η οποία στα 320 χλμ./ ώρα δημιουργεί κάθετη δύναμη 1.800 κιλών. Η αντίστοιχη κάθετη δύναμη μπροστά είναι 800 κιλά.

Στο εσωτερικό, η διάταξη του οποίου θυμίζει αγωνιστικό LMP1, τα πεντάλ μετακινούνται κατά 150 χιλιοστά προκειμένου ο οδηγός να μπορεί να βρει τη θέση που του ταιριάζει, ενώ μπορεί να τοποθετηθεί και σύστημα HANS.

Η Bugatti θεωρεί την Bolide, που θεωρητικά θα χρειάζεται 5:23,1 πρώτα λεπτά για ένα γύρο στο Nürburgring, ως τη διάδοχο της θρυλικής, οχτακύλινδρης Type 35, που από το 1924 έως και το 1930 είχε κερδίσει πάνω από 2.000 αγώνες.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Αντέχεις τη συντήρηση μιας Bugatti;

Bugatti

Δείτε το πιο γρήγορο τρακτέρ στο… Nürburgring (Video)

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

To Space Star της Mitsubishi είναι μια τίμια πρόταση (Video δοκιμή)

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup