Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

NANOFLOWCELL QUANTINO & QUANT F CONCEPT: ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΑ

Τα Quantino και Quant F Concept, τα δύο νέα…

Τα Quantino και Quant F Concept, τα δύο νέα ηλεκτρικά πρωτότυπα της NanoFlowcell ήταν από τις πιο ιδιαίτερες και ενδιαφέρουσες παρουσίες της έκθεσης της Γενεύης, όμως πριν ασχοληθούμε μαζί τους ας πούμε δύο πράγματα για την ίδια την NanoFlowcell AG. Η οποία ιδρύθηκε το 2013 στο Λιχτενστάιν και αποτελεί ένα κέντρο έρευνας και εξέλιξης επάνω σε προηγμένες τεχνολογίες κίνησης. Για την ακρίβεια ασχολείται με το ομώνυμο NanoFlowcell, μία τεχνολογία που αντικαθιστά τόσο τα υγρά καύσιμα, όσο και τους συσσωρευτές των ηλεκτρικών οχημάτων με ένα ηλεκτρολυτικό υγρό, δύο μερών. Έτσι λοιπόν τα Quantino Concept και Quant F Concept, που αποκαλύφθηκαν στη Γενεύη, αποτελούν δύο χαρακτηριστικά δείγματα γραφής αυτής της τεχνολογίας.

Το Quantino Concept, είναι στην ουσία ένα σούπερ- μίνι (το μήκος του είναι 3,90 μέτρα) με σπορ χαρακτηριστικά και 2+2 θέσεις. Χρησιμοποιώντας ένα ηλεκτρικό σύστημα 48V και 4 ηλεκτροκινητήρες των 25 kW, αποδίδει συνδυαστική ισχύ 136 ίππων, η οποία του εξασφαλίζει τελική 200 χλμ./ ώρα. Όσο για την αυτονομία, είναι εξίσου εντυπωσιακή, καθώς αγγίζει τα 1.000 χιλιόμετρα.

NanoFlowcell-1-Quantino-Concept-2015

Το Quantino διαθέτει δύο ρεζερβουάρ των 175 λίτρων, οπότε μπορεί να μεταφέρει συνολικά 350 λίτρα ιοντικού υγρού. Η διαδικασία της πλήρωσης είναι αρκετά απλή και θυμίζει αυτή ενός συμβατικού αυτοκινήτου, με μόνη διαφορά ότι τα δύο υγρά –κατιόντων το ένα και ανιόντων το άλλο- εισέρχονται ταυτόχρονα στα αντίστοιχα ρεζερβουάρ.

Σύμφωνα με τους μηχανικούς, οι μέχρι τώρα οι δοκιμές της συγκεκριμένης τεχνολογίας έχουν δείξει πολύ ενθαρρυντικά στοιχεία και φαίνεται ότι το μέλλον της είναι ακόμα πιο λαμπρό. Μέχρι τώρα τα ηλεκτρικά συστήματα χαμηλής τάσης χρησιμοποιούνται σε οχήματα πολύ χαμηλής ισχύος, όπως κάρτ, ηλεκτρικά σκούτερ κ.λπ. Με την τεχνολογία NanoFlowcell πλέον μπορούν να τροφοδοτούν και πιο ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες, άνω των 20 kW, εξασφαλίζοντας αρκετά πλεονεκτήματα σε θέματα ασφάλειας και απόδοσης.

NanoFlowcell-8-Quant-F-Concept-2015

Με τη σειρά του, το Quant F Concept είναι ένα τετραθέσιο, ηλεκτροκίνητο σπορ σεντάν, που βασίζεται σε ένα μονοκόκ πλαίσιο από ανθρακονήματα. Στην ουσία αποτελεί εξέλιξη του πρώτου μοντέλου της εταιρίας, του Quant Ε, που έθεσε τις βάσεις για τη συγκεκριμένη τεχνολογία. Έχοντας ένα αυτόματο κιβώτιο δύο σχέσεων και ένα πρωτοποριακό σύστημα μετάδοσης κίνησης, το F Concept μπορεί να πετύχει ταχύτητες 300 χλμ./ ώρα, σε πλήρως ηλεκτρική διαμόρφωση, με μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Η ισχύς του αγγίζει τους 1.090 ίππους (801,69 kW), για περιορισμένο χρονικό διάστημα, με την τάση λειτουργίας να ανέρχεται στα 735V. Το νούμερο αυτό φαντάζει εξωπραγματικό, είναι όμως τέτοιο προκειμένου να τονίσει τις δυνατότητες της συγκεκριμένης τεχνολογίας. Αργότερα, σε μία έκδοση πιο κοντά στην παραγωγή, η τάση του θα πέσει περίπου στα 400 V. Χάρη στην τεχνολογία NanoFlowcell, προσφέρει συνεχώς ένταση άνω των 50 Amperes, με peak τα 2.000 Amperes!

Η αυτονομία του Quant F Concept αγγίζει τα 800 χιλιόμετρα, τιμή αξιοθαύμαστη για ένα τόσο δυνατό όχημα, μήκους 5,25 μέτρων. Για την επίτευξη αυτής χρησιμοποιούνται δύο πιο μεγάλα ρεζερβουάρ ιοντικού υγρού χωρητικότητας 250 λίτρων το καθένα. Τέσσερις ηλεκτροκινητήρες φροντίζουν να δίνουν κίνηση σε όλους τους τροχούς, όχι μόνιμα αλλά με βάση τις εκάστοτε συνθήκες.

Και το Quant F Concept οδεύει θεωρητικά προς την παραγωγή –λέμε θεωρητικά γιατί όλα αυτά ακούγονται πολύ καλά για να είναι, άμεσα τουλάχιστον, αληθινά– οπότε μείνετε συντονισμένοι γιατί σύντομα θα ξανακούσετε για τη NanoFlowcell και τις καινοτόμες τεχνολογίες της.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Δείτε πως είναι στο εσωτερικό του βυθισμένου πλοίου της Hyundai που μετέφερε αυτοκίνητα (Video)

Featured

Tρελή ζήτηση για ένα Toyota RAV4 με αμερικάνικo στυλ της δεκαετίας του ’80

Featured

Αυτό θα είναι το νέο τζιπ του Ελληνικού Στρατού; Αντικαταστάτης αυτών της Mercedes;

Featured

Video- δοκιμή: νέο Hyundai Tucson







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup