Σύνδεση

Featured

MG και Tesla κυριαρχούν στα ηλεκτρικά στην Ευρώπη

Τα τελευταία στοιχεία που συνέλεξε η JATO Dynamics δείχνουν πολύ ενδιαφέρουσες τάσεις στην αγορά νέων αυτοκινήτων στην Ευρώπη.

Τον περασμένο Απρίλιο, η ζήτηση για αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα κατέγραψε το δεύτερο υψηλότερο μηνιαίο μερίδιο αγοράς, φτάνοντας το 22%, πίσω μόνο από το 25% που καταγράφηκε τον Δεκέμβριο του 2022.

Περισσότερα από ένα στα πέντε νέα αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν στην Ευρώπη ήταν αμιγώς ηλεκτρικά.

Μεγάλο μέρος αυτών των αποτελεσμάτων οφείλεται στην Tesla. Αν και έχει περιορισμένη και σχετικά παρωχημένη γκάμα, η αμερικανική μάρκα εκμεταλλεύεται το αυξανόμενο ενδιαφέρον των καταναλωτών για την ηλεκτρική οδήγηση.

Τον Αύγουστο του 2023, η Tesla ταξινόμησε 33.809 αυτοκίνητα στην Ευρώπη, σημειώνοντας αύξηση 240% σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα πέρυσι.

Ως αποτέλεσμα, η Tesla προηγήθηκε των μεγάλων κυρίαρχων εταιριών, όπως η Opel, η Citroën ή η Fiat, και βρέθηκε μόλις 3.600 μονάδες πίσω από τη Ford.

Η μετάβαση από τα βενζινοκίνητα/ντίζελ αυτοκίνητα στα αμιγώς ηλεκτρικά έχει άλλον έναν μεγάλο νικητή: την MG. Αυτή η μάρκα, η οποία τοποθετείται ως βρετανική, αλλά σχεδιάζεται, αναπτύσσεται και παράγεται εξ ολοκλήρου στην Κίνα, είναι ο μόνος παίκτης από τον ασιατικό γίγαντα που αλλάζει πραγματικά το παιχνίδι.

Ενώ το MG 4 – η τελευταία εισαγωγή του στην Ευρώπη – συνεχίζει να κερδίζει πολλούς καταναλωτές χάρη στην ανταγωνιστική τιμή του και τις ευνοϊκές γνώμες, η MG έφτασε στο ευρωπαϊκό top 20 τον Αύγουστο με σχεδόν 14.900 μονάδες.

Πρόκειται για έναν αριθμό υψηλότερο από αυτόν που κατέγραψαν η Suzuki, η Mini, η Mazda ή η Jeep.

Τα ηλεκτρικά μοντέλα αντιπροσώπευαν το 59% αυτού του όγκου, γεγονός που τα τοποθετεί στην έβδομη θέση μεταξύ των εταιριών με τις καλύτερες ηλεκτρικών, μπροστά ακόμη και από μεγάλες μάρκες όπως η Opel, η Audi, η Skoda, η Peugeot ή η Renault.

Η άνοδος της Tesla και της MG έρχεται εις βάρος της μείωσης του μεριδίου αγοράς για ορισμένες παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες.

Η Volkswagen, η Ford, η Citroën, η Peugeot και η Hyundai κατέγραψαν τις μεγαλύτερες απώλειες μεριδίων αγοράς κατά τη διάρκεια του μήνα.

Η ηλεκτρική τους προσφορά είναι καλή, αλλά όχι αρκετή για να ανταγωνιστεί τα Tesla και MG.

Αυτό είναι το κύριο πρόβλημα των παραδοσιακών εμπορικών σημάτων: ενώ η Tesla μειώνει τις τιμές, τα μοντέλα της εισέρχονται επικίνδυνα στις χαμηλότερες κατηγορίες, και η MG επιτίθεται από κάτω με πολύ ανταγωνιστικά προϊόντα.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured