Σύνδεση

Featured

ΜΕ 1.020 ΑΛΟΓΑ ΤΟ ΜERCEDES-AMG PROJECT ONE

Καθώς προχωρούμε προς την ώρα της πλήρους αποκάλυψης του πιο σημαντικού αυτοκινήτου της χρονιάς έρχονται στην επιφάνεια κάποιες λεπτομέρειες -έστω και με το σταγονόμετρο- για το τι θα φέρει το νέο hypercar της Mercedes.

To Mercedes AMG Project One (όπως είναι η κωδική του ονομασία προς το παρόν) θα είναι ότι πιο ακραίο έχει φτιάξει η Γερμανική εταιρία με πολλές τεχνολογίες φερμένες αυτούσιες από την Formula 1. Kαι όπως μας επιβεβαιώνουν τελευταίες πληροφορίες η ισχύς του θα βρίσκεται στους 1.020 ίππους.

Το νούμερο ίσως να μην ακούγεται εξωπραγματικό (συγκρινόμενο με μία Bugatti Chiron για παράδειγμα), όμως στην περίπτωση της Mercedes θα υπάρχει και ένας άλλος σημαντικός παράγοντας: το πολύ χαμηλό βάρος το οποίο σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις δεν θα ξεπερνά τα 1.300 κιλά.

Στην καρδιά του project One βρίσκεται ένας V6 κινητήρας 1.6 λίτρων, ο οποίος προέρχεται από την ομάδα Formula 1 της Γερμανικής εταιρίας. Πρόκειται για το ίδιο σύνολο που έφεραν τα μονοθέσια πέρυσι, με ορισμένες αλλαγές όμως, ώστε να είναι πιο κατάλληλο για χρήση σε δρόμο. Μεταξύ άλλων, έχει αλλάξει η χαρτογράφηση, ώστε να αποδίδει περισσότερη ροπή χαμηλά, διατηρώντας ωστόσο ένα όριο περιστροφής στις 11.000 σ.α.λ. Η συνολική ισχύς του αγγίζει τα 748 PS, ενώ η αντοχή του ορίζεται στα 50.000 χλμ. πριν μπει και πάλι στο εργοστάσιο για ένα εκτεταμένο service.

Από εκεί και πέρα, 4 ακόμα ισχυροί ηλεκτροκινητήρες θα συμπληρώνουν την όλη εικόνα. Δύο για τους μπροστινούς τροχούς και άλλοι δύο για το turbo και τον πίσω άξονα. Οι ηλεκτροκινητήρες θα έχουν τη δυνατότητα και αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης του αυτοκινήτου, για αποστάσεις έως 48 χιλιομέτρων.

Όπως και να έχει, το hypercar σιγά-σιγά δημιουργεί τον μύθο του, με σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα να έχουν πωληθεί πριν καν δει το φως της δημοσιότητας και με την Mercedes να φαίνεται αποφασισμένη να φτιάξει κάτι πραγματικά ξεχωριστό, που θα αφήσει ανεξίτηλο το στίγμα του στην ιστορία της αυτοκίνησης. Δεν έχουμε παρά να περιμένουμε ένα πολύ “καυτό” καλοκαίρι…

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο κοστίζουν τα Scala και Kamiq της Skoda που καταναλώνουν το φτηνό φυσικό αέριο;

Featured

To νέο Peugeot 2008 έγινε πιο SUV και πολύ πιο upper class

Featured

Πόσο λέτε ότι κοστίζει η ταχυφόρτιση ηλεκτρικού αυτοκινήτου στο δίκτυο Ionity;

Featured

Νέα Skoda Octavia RS: με βενζίνη, diesel και plug-in υβριδική έκδοση

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup