Σύνδεση

Featured

ΜΑRCHIONNE: ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ LAMBORGHINI ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ FERRARI!

Ο πάντα ετοιμόλογος και ατακαδόρος CEO του γκρουπ FCΑ Sergio Marchionne ξαναχτύπησε στην έκθεση της Γενεύης και σε συνέντευξη που έδωσε στο αγγλικό περιοδικό Car. Eκεί μεταξύ άλλων επισημαίνει ότι οι καταναλωτές στρέφονται στις Lamborghini γιατί η Ferrari δεν μπορεί να ικανοποιήσει την ζήτηση που έχουν τα δικά της αυτοκίνητα!

Στα σχέδιά του λοιπόν είναι η εταιρία του να πλησιάσει το όριο των 8.500 μονάδων μέσα στο 2017, αρκετά περισσότερα από τα 8.014 του 2016 ή τα 7.664 του 2015. Η αύξηση της παραγωγής είναι ο μόνος τρόπος να κρατήσει τους πελάτες της Ferrari ικανοποιημένους, γιατί όπως υποστήριξε και ο ίδιος “η λίστα αναμονής σε πολλά μοντέλα είναι αρκετά μεγάλη, και αυτό είναι το χειρότερο που μπορείς να κάνεις σε έναν πελάτη”. Ενδεικτικό είναι ότι μία τελευταία αναφορά του εργοστασίου δείχνει ότι μοντέλα όπως η 488 GTB, California T και GTC4 Lusso έχουν χρόνο παράδοσης μέσα στο… 2018!

ferrari-812-superfast-7

Σ’ αυτό το σημείο, ο Marchionne δεν έχασε την ευκαιρία για ένα χτύπημα κάτω από την μέση στην Lamborghini. Όπως είπε: “Σέβομαι τον Stefano Domenicali (σ.σ. αφεντικό της Lamborghini), αλλά πολύς κόσμος αγοράζει τα αυτοκίνητά της Lamborghini γιατί δεν μπορεί να έχει στα χέρια του μία Ferrari”. Αν και δεν γνωρίζουμε πόση αλήθεια μπορεί να κρύβει αυτό το “πυροτέχνημα” του Marchionne, γεγονός είναι ότι και η Lambo δεν τα πήγε άσχημα, καθώς έφθασε στις 3.457 μονάδες μέσα στο 2016, αριθμός ρεκόρ για την εταιρία, και σε άνοδο κατά 7% σε σχέση μετο 2015 όπου είχε πουλήσει 3.245 μονάδες.

Στα σχέδια πάντως της Ferrari είναι να επεκταθεί και σε άλλα τμήματα της αγοράς. Όπως είπε ο Marchionne: “Υπάρχουν πολλά ανεξερεύνητα κομμάτια της αγοράς, ψάχνουμε όλες τις πιθανότητες, αλλά δεν θα φτιάξουμε ένα αυτοκίνητο που δεν το θέλει η αγορά”.

ferrari-challenge-2

Έτσι όπως έχουν τα πράγματα η εταιρία θα μπορούσε να επεκταθεί σε δύο αρκετά προσοδοφόρα τμήματα της αγοράς, σε ένα “εισαγωγικό” και πιο προσιτό μοντέλο και σε ένα που θα ακολουθεί την μόδα της εποχής, τα SUV. Πάντως στο παρελθόν ο Marchionne είχε αρνηθεί και τις δύο πιθανότητες, λέγοντας ότι μία μικρή Dino δεν έχει θέση στην σημερινή αγορά, ενώ για το ενδεχόμενο ενός SUV με τα σήματα της Ferrari είχε πει ότι: “Θα πρέπει να με πυροβολήσετε πρώτα”.

Στο μεταξύ η εταιρία υιοθετεί εξ’ ολοκλήρου τα αυτόματα κιβώτια ενώ -παρά τις φήμες- φαίνεται να διατηρεί τους V12 για τα μεγάλα της μοντέλα. Το μεγάλο της στοίχημα είναι η υιοθέτηση και η επέκταση περισσότερων υβριδικών μοντέλων. Ο Marchionne δηλώνει ότι το μεγάλο βήμα για την εταιρία είναι σε δύο χρόνια από τώρα, όπου όπως πιθανολογούν αρκετοί, θα εμφανιστεί και η πρώτη ηλεκτρική Ferrari. 

Παναγιώτης Τριτάρης

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

Γιατί αυτό το παλιό ρώσικο φορτηγό είναι ότι πιο απίστευτο κυκλοφορεί; (Video)

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup