Σύνδεση

Featured

Lamborghini Urus: Στο φως τα τεχνικά στοιχεία και οι απίστευτες επιδόσεις

Καθώς πλησιάζουμε προς τις 4 Δεκεμβρίου που θα γίνει η παγκόσμια πρεμιέρα, βγαίνουν στο φως τα πρώτα στοιχεία και οι αριθμοί που σχετίζονται με τη νέα Lamborghini Urus. Το πρώτο SUV της ιταλικής εταιρίας θα είναι εφοδιασμένο με έναν 4λιτρο V8 κινητήρα με 650 άλογα και ροπή που θα φθάνει τα 850 Nm.

Βασίζεται στο ίδιο πλαίσιο MLB Evo της Bentley Bentaya και θα διατίθεται με ένα αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων της ZF με μετατροπέα ροπής, κάτι που βλέπουμε πρώτη φορά στην Lamborghini. Η ισχύς θα μεταδίδεται στους τέσσερις τροχούς και θα υπάρχουν διάφορα προγράμματα οδήγησης έτσι ώστε να εξασφαλίζεται το μέγιστο της απόδοσης σε κάθε είδους έδαφος.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες το SUV της Lambo θα διαθέτει τα μεγαλύτερα φρένα στον κόσμο, με δίσκους διαμέτρου 44 εκατοστών (!) από κεραμικό υλικό, με 10πίστονες δαγκάνες. Οι πίσω δίσκοι θα είναι διαμέτρου 30 εκατοστών με τετραπίστονες δαγκάνες. Θα υπάρχουν επιλογές σε ζάντες 21 ιντσών (στάνταρ) αλλά και μεγαλύτερες 22 και 23 ιντσών. Τα ελαστικά θα είναι ειδικά φτιαγμένα P Zero Corsa με το σήμα “L” όπως και στην σούπερ σπάνια Centenario.

Σε ότι αφορά το “καυτό” θέμα των επιδόσεων, η εταιρία ανακοινώνει ότι θα χρειάζεται μόλις 3,7 δευτερόλεπτα για το 0-100. Όμως το περιοδικό Motor Trend που την είχε για λίγο στην διάθεσή του, την μέτρησε στο 3,59΄΄ (με χρήση launch control).

Όμως στα χέρια του διευθυντή έρευνας και εξέλιξης της εταιρίας Maurizio Reggiani έδειξε 3.43 δευτ. για την ίδια διαδικασία, ενώ ένας Βρετανός δημοσιογράφος που βρισκόταν στην παρουσίαση του πρωτότυπου έγραψε το απίστευτο 3.34 δευτερόλεπτα. Όσο για την τελική ταχύτητα θα βρίσκεται πάνω από τα 300 χιλιόμετρα. Όχι και άσχημα για ένα αυτοκίνητο που ζυγίζει 2.154 κιλά.

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο κοστίζουν τα Scala και Kamiq της Skoda που καταναλώνουν το φτηνό φυσικό αέριο;

Featured

To νέο Peugeot 2008 έγινε πιο SUV και πολύ πιο upper class

Featured

Πόσο λέτε ότι κοστίζει η ταχυφόρτιση ηλεκτρικού αυτοκινήτου στο δίκτυο Ionity;

Featured

Νέα Skoda Octavia RS: με βενζίνη, diesel και plug-in υβριδική έκδοση

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup