Σύνδεση

Lamborghini

Lamborghini Urus SE: Plug-in υβριδική με 800 άλογα

Η Lamborghini Urus, γνωστή πλέον ως Urus SE, παρουσιάστηκε ως μια plug-in υβριδική δύναμη, που συνδυάζει έναν κινητήρα V8 με έναν ηλεκτροκινητήρα για να προσφέρει σχεδόν 800 ίππους και επιτάχυνση σαν σπορ αυτοκίνητο.

Σηματοδοτώντας τη δεύτερη επέλαση της Lamborghini στην υβριδική τεχνολογία μετά την Revuelto, η Urus SE αποτελεί ένα σημαντικό βήμα στο ταξίδι της ηλεκτροκίνησης της μάρκας. Αργότερα φέτος, θα προστεθεί και μια έκδοση της Hurácan με ηλεκτρική υποβοήθηση, καθιστώντας ολόκληρη τη γκάμα της Lamborghini ηλεκτροκίνητη.

Η Urus SE διαθέτει ανανεωμένη εμφάνιση, που την διαφοροποιεί διακριτικά από την απλή Urus. Αν και οι δύο εκδόσεις θα συνυπάρχουν για λίγο κατά τη διάρκεια μιας μεταβατικής περιόδου, οι παραγγελίες για το απερχόμενο μοντέλο εκπληρώνονται και η παραγωγή του της V8 Urus θα σταματήσει σύντομα.

Κάτω από το καπό, η Urus SE μοιράζεται το ίδιο σύστημα κίνησης με την Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid, αν και με μια προσαρμοσμένη ρύθμιση. Ο διπλά υπερτροφοδοτούμενος V8 κινητήρας 4,0 λίτρων αποδίδει 620 ίππους, που συμπληρώνονται από έναν ηλεκτροκινητήρα ενσωματωμένο στο κιβώτιο ταχυτήτων 192 ίππων, με αποτέλεσμα η συνολική ισχύς να φτάνει τους 800 ίππους.

Πρόκειται για μια σημαντική αύξηση σε σχέση με το σκληροπυρηνικό Urus Performante και ξεπερνά κάθε SUV εσωτερικής καύσης που διατίθεται σήμερα στην αγορά.

Με συνδυασμένη απόδοση ροπής 800 Νm, η Urus SE επιταχύνει από τα 0-100 km/h σε μόλις 3,4 δευτερόλεπτα.

Η ηλεκτρική του ισχύς προέρχεται από μια μπαταρία 25,9 kWh που βρίσκεται κάτω από το πάτωμα του χώρου αποσκευών, παρέχοντας ηλεκτρική αυτονομία έως και 60 χιλιόμετρα, και σε ταχύτητες που ξεπερνούν τα 130 km/h σε αποκλειστικά ηλεκτρική λειτουργία.

Ενώ το ηλεκτροκίνητο σύστημα μετάδοσης κίνησης αυξάνει το βάρος της Urus SE στα 2504kg σε σύγκριση με τα 2197kg του στάνταρ Urus S, οι άνθρωποι της εταιρίας διαβεβαιώνουν ότι δεν έχουν γίνει εκπτώσεις στα οδηγικά χαρακτηριστικά.

Καινοτομίες όπως η υιοθέτηση ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης (e-LSD) αντί για ένα μηχανικό πίσω διαφορικό συμβάλλουν στην εξοικονόμηση βάρους.

Εκτός από τις τρομερές επιδόσεις της, η Urus SE λαμβάνει μικρές αναβαθμίσεις στο στυλ εμπνευσμένες από το Revuelto, μαζί με βελτιωμένη αεροδυναμική και αποτελεσματικότητα ψύξης.

Στο εσωτερικό, η καμπίνα διατηρεί τη γνωστή της διάταξη, αλλά αποκτά μια μεγαλύτερη κεντρική οθόνη αφής infotainment 12,3 ιντσών, η οποία συνοδεύεται από ανανεωμένα μενού και βελτιωμένα γραφικά.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Mercedes θα διατηρήσει τα συμβατικά μικρά μοντέλα της

Mercedes-Benz

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Ανανέωση για το Audi A3 και νέα, πιο off road έκδοση Allstreet

Audi