Σύνδεση

Featured

Lamborghini Huracan EVO Spyder: με 610 ίππους και κίνηση μόνο πίσω

H πισωκίνητη Huracan EVO απέκτησε και την ανοιχτή της έκδοση, αποτελώντας πλέον την πιο ενδιαφέρουσα και σίγουρα πιο διασκεδαστική έκδοση του αυτοκινήτου. Στο επίκεντρο βρίσκεται και πάλι ο V10 των 5,2 λίτρων με απόδοση 610 ίππων και 560 Nm. Υπολείπεται δηλαδή κατά 30 ίππους της αντίστοιχης τετρςκίνητης με έκδοσης, μιας και εδώ η μετάδοση της κίνησης γίνεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς μέσω του επτατάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη της εταιρείας.

Η εμφάνισή της δεν διαφοροποιείται από την κλειστή έκδοση, πέρα βέβαια από την μαλακή οροφή η οποία είναι διαθέσιμη σε διάφορα χρώματα και μπορεί να αναδιπλωθεί σε 17,0 δεύτερα ακόμα και με το αυτοκίνητο εν κινήσει με ταχύτητες έως και 50 χλμ./ώρα.

Ενδιαφέρον έχει επίσης ότι το βάρος λόγω των απαιτούμενων ενισχύσεων έχει αυξηθεί μόλις κατά 80 κιλά (φτάνοντας συνολικά τα 1.509), χάρη κυρίως στη χρήση ελαφρών συνθετικών υλικών σε αρκετά σημεία του αμαξώματος. Σε ότι αφορά τις επιδόσεις, το 0-100 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται σε μόλις 3,5 δεύτερα, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 324 χλμ./ ώρα.

Στο εσωτερικό συναντάμε το γνωστό πολυτελές όσο και φουτουριστικό σαλόνι των σύγχρονων Lamborghini κάτι που σε συνδυασμό με όλα τα παραπάνω ανεβάζει την τιμή κατά 10.000 ευρώ επιπλέον από την κλειστή, συνολικά στις 175.838 ευρώ προ φόρων.

Σε σχέση πάντως με την αντίστοιχη τετρακίνηση έκδοση η πισωκίνητη Spyder διαφοροποιείται στο σχεδιασμό των προφυλακτήρων της, ενώ ενδιαφέρον έχει πως διαθέτει και ένα ειδικά ρυθμισμένο για την περίσταση σύστημα ευστάθειας, το  P-TCS με τρια προγράμματα λειτουργίας, τα Strada, Sport και Corsa. Οι στάνταρ ζάντες είναι 19 ινστών, ενώ προαιρετικά είναι διαθέσιμες τόσο ζάντες 20 ιντσών όσο και κεραμικά φρένα. 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η οδήγηση με σαγιονάρες τιμωρείται με πρόστιμο; Και αν ναι με πόσο;

Featured

Τι σημαίνει το χρώμα του καπνού για τον κινητήρα του αυτοκινήτου σας; (Video)

Featured

Μακάρι να βλέπαμε ένα νέο Fiat 131 Abarth Rally σαν και αυτό!

Featured

Video-δοκιμή: Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup