Σύνδεση

Featured

LAMBORGHINI AVENTADOR S: ΜΕ 740 ΑΛΟΓΑ ΚΑΙ 0-100 ΣΕ 2,9΄΄!

Η Lamborghini Aventantor επιστρέφει πιο δυνατή και ακόμα πιο “θεαματική” από ποτέ. Η ιταλική εταιρία αποφάσισε να προχωρήσει σε ένα εκτεταμένο φρεσκάρισμα του μοντέλου της, για το οποίο δεν αρκέστηκε μόνο σε επιφανειακές αλλαγές αλλά προχώρησε σε επιλεγμένες επεμβάσεις σε βάθος.

Το πιο σημαντικό νέο προέρχεται από τον κινητήρα, με τον V12 των 6,5 λίτρων της εταιρίας να αποδίδει επιπλέον 40 ίππους φθάνοντας συνολικά τους 740. Με την ροπή να παραμένει στα ίδια επίπεδα (690 Νm) η αύξηση της ισχύος προήλθε από την διαφορετική χαρτογράφηση του μεταβλητού χρονισμού και της μεταβλητής εισαγωγής, ενώ παράλληλα έχει ανέβει και το μέγιστο όριο στροφών στις 8.500 από τις 8.300 σ.α.λ.

2017-lamborghini-aventador-s-10

Ως αποτέλεσμα όλων αυτών είναι η νέα Lambo Aventador LP 740-4 να έχει κορυφαίες επιδόσεις, κάνοντας το 0-100 σε μόλις 2,9 δευτερόλεπα ενώ η τελική της ταχύτητα έχει ανέβει στα 347 χλμ./ώρα.

Σημαντικές είναι και οι επεμβάσεις στο αμάξωμα, όχι μόνο για χάρη της ούτως ή άλλως αξεπέραστης αισθητικής, αλλά και για λόγους ουσίας. Η αλλαγές φορούν την καλύτερη ροή του αέρα για καλύτερη ψύξη του κινητήρα και των μηχανικών μερών, ενώ στον μπροστινό προφυλακτήρα υπάρχουν δύο νέες πλαϊνές εισαγωγές για καλύτερο downforce.

2017-lamborghini-aventador-s

Στο πίσω μέρος υπάρχει ένα διαχύτης μεγαλύτερων διαστάσεων με τρεις μονές απολήξεις τις εξάτμισης, ενώ το σύστημα εξαγωγής είναι 20% ελαφρύτερο κάτι που συμβάλλει και αυτό στην διατήρηση του βάρους σε λογικά επίπεδα, στα 1575 κιλά. Στο πίσω μέρος βρίσκεται και μία ενεργητική πτέρυγα με τρεις προκαθορισμένες θέσεις, ενώ όπως ανακοινώνει η Lamborghini τα κάθετα αεροδυναμικά φορτία που έχει η νέα Aventador είναι μεγαλύτερα κατά 130% εμπρός και 50% πίσω σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο.

Στις ενδιαφέρουσες αλλαγές θα πρέπει να σημειώσουμε ότι η Anventador S είναι το πρώτο αυτοκίνητο της εταιρίας που εξοπλίζεται με σύστημα ενεργητικής τετραδιεύθυνσης που έχει ως αποτέλεσμα καλύτερο έλεγχο στις στροφές και συνδυάζεται άψογα με την πολύ προχωρημένη ανάρτηση του αυτοκινήτου με την pushrod διάταξη και το “μαγνητικό” σύστημα LMS ελέγχου των αμορτισέρ.

2017-lamborghini-aventador-s-1

Μικρές αλλαγές υπάρχουν στο σαλόνι, όπου έχει προστεθεί μία νέα μεγάλη οθόνη αφής για τον έλεγχο των πολυμέσων με πολλές δυνατότητες διασύνδεσης. Και όλα αυτά με έναν λογαριασμό που ξεκινά από τα 281.55 ευρώ. Προ φόρων φυσικά αν αυτο σας απασχολεί…

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota