Με βάση τις ανακοινώσεις του γερμανικού υπουργείου μεταφορών και του αρμόδιου υπουργού Alexander Dorindt, οι οποίες βασίζονται σε απευθείας πληροφόρησή τους από τον όμιλο Volkswagen στο σκάνδαλο των παραποιημένων εκπομπών ρύπων εμπλέκεται πέρα από τον 2.0 TDI και ο αντίστοιχος 1.600 TDI. Ο οποίος, ειδικά στη χώρα μας, κινεί τα περισσότερα πετρελαιοκίνητα μοντέλα των εταιρειών του ομίλου Volkswagen, στα οποία συμπεριλαμβάνονται και τα ελαφριά επαγγελματικά.
To γερμανικό υπουργείο δεν κάνει λόγο και για το μικρότερο πετρελαιοκινητήρα των 1.200 κυβικών, ο οποίος αντικαταστάθηκε από τον ολοκαίνουργιο 1.4 TDI, αλλά είναι πολύ πιθανό να υπάρχει και με αυτόν θέμα. Φυσικά από τον γερμανικό όμιλο ζητείται αναζητείται και η τεχνική λύση του όλου ζητήματος.
Προκειμένου να έχουμε και μια αίσθηση των μεγεθών για τα οποία μιλάμε μόνο στη Γερμανία η παραποίηση των εκπομπών ρύπων αφορά περισσότερα από 2,8 εκατομμύρια αυτοκίνητα του ομίλου Volkswagen. Φανταστείτε πανευρωπαϊκά για πόσα μιλάμε…
Γιάννης Σκουφής
