Σύνδεση

F1

ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΜΙΣΘΩΝ; ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗ ΦΟΡΜΟΥΛΑ 1!

Μπορεί τα πράγματα από την τηλεόραση ή από τις εξέδρες να δείχνουν έναν κόσμο πολύχρωμο και χωρίς τα προβλήματα της καθημερινότητας, αλλά η αλήθεια για τη Φόρμουλα 1 είναι τελικά μάλλον διαφορετική. Κι αυτό γιατί ένα μεγάλος αριθμός οδηγών περιμένει ακόμα να πάρει κάτι έναντι από το μισθό που έχει συμφωνήσει γι’ αυτή τη σαιζόν, ενώ υπάρχουν και μερικοί που περιμένουν τα χρήματα εδώ και δύο χρόνια. Φυσικά το επιχείρημα ότι οι αμοιβές των πιλότων είναι αστρονομικές δεν αλλάζει τίποτα στην όλη κατάσταση, καθώς ότι κι αν έχεις συμφωνήσει αν δεν έχεις πάρει τίποτα είσαι στο μηδέν.

Ο πρώτος που αναφέρεται στο ανύπαρκτο χρώμα του χρήματος είναι ο Kimi Raikkonen, ενώ είναι μάλλον απίθανο να ισχύει κάτι διαφορετικό για τον άλλο οδηγό της Lotus, τον Romain Grosjean. Ο Nico Huelkenberg περιμένει ακόμα την εξόφλησή του για τη σαιζόν 2012 από την Force India, ενώ δεν έχει πάρει περισσότερα από το 1/8 των χρημάτων που είχε συμφωνήσει με τη Sauber. Ο συνάδελφός του Esteban Gutierrez θα  αντιμετωπίζει τα ίδια θέματα, η Force India φυσικά δεν έχει αλλάξει ούτε φέτος τακτική, οι φήμες αναφέρουν ότι οι Adrian Sutil και Paul di Resta είναι στην ίδια κατάσταση, ενώ κανείς δεν μπορεί να πει με βεβαιότητα πόσοι είναι τελικά οι οδηγοί που δεν πληρώνονται έως και καθόλου.

Το μόνο βέβαια είναι ότι στους καλοπληρωτές συμπεριλαμβάνονται οι Red Bull, Ferrari, Mercedes, McLaren, Williams και ToroRosso, με όλους τους υπόλοιπους να φλερτάρουν ή να είναι στη λίστα των μπαταχτσήδων.

Μια πρώτη αντίδραση στην κατάσταση είναι αυτή του Kimi Raikkonen που πήγε κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή στο Abu Dhabi απειλώντας πριν ότι θα απέχει, ενώ κάτι ανάλογο είχε κάνει στο παρελθόν και ο Ayrton Senna. Το 1993 ο μεγάλος Βραζιλιάνος αμειβόταν με 1 εκατομμύριο δολάρια ανά αγώνα κι όταν τα χρήματα δεν είχαν κατατεθεί στο λογαριασμό του πριν την Imola έμεινε στο Σάο Πάολο. Με τις βαλίτσες έτοιμες κι αφότου ο Ron Dennis πλήρωσε –φανταζόμαστε κατεβάζοντας καντήλια- έφτασε στην Ίμολα 10 λεπτά πριν την έναρξη των δοκιμών.

Πως θα εξελιχθεί ή κατάσταση; Άγνωστό ακόμα, ενώ οι μικρότερες ομάδες θα στρέφονται όλο και περισσότερο στους pay drivers, στους οδηγούς που έχουν από πίσω τους τα χρήματα κάποιου μεγάλου χορηγού (π.χ. ο Pastor Maldonado κουβαλάει 40 εκατομμύρια, ενώ ο Vitali Petrov πάνω κάτω 30 από την Gazprom), γεγονός που θα επηρεάσει το επίπεδο συνολικά.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Αντέχεις τη συντήρηση μιας Bugatti;

Bugatti

Δείτε το πιο γρήγορο τρακτέρ στο… Nürburgring (Video)

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

To Space Star της Mitsubishi είναι μια τίμια πρόταση (Video δοκιμή)

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup