Σύνδεση

Daihatsu

DAIHATSU KOPEN: ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΣΤΟ EXTRA SMALL

Το μικρό ρόουντσερ της Daihatsu με τη μεταλλική αναδιπλούμενη οροφή ήταν στην Ελλάδα κι όχι μόνο μια σπάνια παρουσία. Στην Ιαπωνία όμως ήταν best seller, ίσως λόγω και των λιλιπούτειων διαστάσεών του που το κατέτασσαν στην κατηγορία των Κ-Cars. Στην ίδια κατηγορία ανήκουν και τα δύο πρωτότυπα Kopen RMZ και ΧMZ, που θα παρουσιαστούν στην έκθεση του Τόκιο, καθώς το μήκος τους δεν ξεπερνά τα 3,40 μέτρα. Το πλάτος το 1,48 και το ύψος το 1,28, ενώ το χαρακτηριστικό και των δύο είναι ότι τα μεμονωμένα στοιχεία του αμαξώματός τους αφαιρούνται και αντικαθίστανται εύκολα από άλλα.

Το πιο ενδιαφέρον πάντως από τα δύο Kopen είναι το XMΖ, που ναι μεν έχει τις ίδιες βασικές γραμμές και αναλογίες με το πιο κλασικό RMZ, αλλά τα επιπλέον πλαστικά διακοσμητικά του το κάνουν να δείχνει σαν ένα ανοιχτό SUV.

Ο κινητήρας πάντως και στα δύο –που είναι αποκλειστικά διθέσια– είναι ένα τρικύλινδρος 700 κυβικών, που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο CVT.

Και αν στο σημείο αυτό αναρωτιέστε δεν έχουμε κάνει λάθος. Ναι μεν το Copen που ξέρουμε γράφεται με C, στα δύο πρωτότυπα όμως, όπως μπορείτε να δείτε και στις πινακίδες τους, γράφεται με Κ.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Γιατί οι Γερμανοί δεν αγοράζουν πια ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

Featured

Alfa Romeo: Τα μυστικά της Junior

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Ford: Το νέο Puma με τις πιο προηγμένες τεχνολογίες

Featured

Έπαιρνε επίδομα ανεργίας αλλά είχε… Lamborghini

Lamborghini