Μετά την Toyota και άλλες εταιρίες ανακοινώνουν ότι βρίσκονται μπροστά στην δυσάρεστη θέση να μειώσουν την παραγωγή τους λόγω της παγκόσμιας έλλειψης που παρατηρείται στα microchips.
Μάλιστα για την VW αυτό θα γίνει στο πιο εμβληματικό της εργοστάσιο, στο Wolfsburg, το οποίο μετά την καλοκαιρινή περίοδο, θα ξεκινήσει να δουλεύει την επόμενη εβδομάδα με μόνο μία βάρδια.
Το κεντρικό εργοστάσιο του Wolsfburg είναι το μεγαλύτερο της εταιρίας και απασχολεί πάνω από 60.000 εργαζόμενους.
Σε ό,τι αφορά την Audi, η στρατηγική είναι λίγο διαφορετική, καθώς θα επεκτείνει την διακοπή του καλοκαιριού κατά μία εβδομάδα στα δύο μεγάλα εργοστάσιά της στην Γερμανία.
Η Seat επίσης έχει μερικώς σταματήσει την παραγωγή σε εργοστάσιό της στην Βαρκελώνη, έχοντας σταματήσει μία ολόκληρη γραμμή παραγωγής για τουλάχιστον 2 ημέρες.
Όλα αυτά σημαίνουν καθυστερήσεις στις παραδόσεις των αυτοκινήτων στους πελάτες τους, ενώ η κατάσταση δεν αναμένεται να βελτιωθεί ακόμα και μέχρι το τέλος της χρονιάς.
Πάντως οι εταιρίες, παρά τις μικρότερες πωλήσεις λόγω αυτής της κατάστασης, δεν φαίνεται να χάνουν σημαντικά σε κέρδη, καθώς έχουν ήδη ανέβει κατά πολύ οι τιμές των αυτοκινήτων σε όλο τον κόσμο, ενώ δίνουν και μεγαλύτερη σημασία σε πιο επικερδείς κατηγορίες όπως τα SUV.