Σύνδεση

Featured

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ: Η VW ΕΜΠΛΕΚΟΤΑΝ ΣΕ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΡΥΠΩΝ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 41 ΧΡΟΝΙΑ!

Αν είστε από αυτούς που δεν πιστεύουν πως η ιστορία επαναλαμβάνεται ίσως τώρα αλλάξετε γνώμη. Κι αυτό γιατί πριν από 41 ολόκληρα χρόνια, το 1974, η Volkswagen, σύμφωνα με δημοσίευμα του γερμανικού περιοδικού Auto Motor und Sport, βρέθηκε να πληρώνει πρόστιμο ύψους 120.000 δολαρίων για παραβάσεις της διάταξης περί προστασίας της ατμόσφαιρας (Clean Air Act).

VW-T2-2

Και τότε οι μηχανικοί της γερμανικής εταιρείας είχαν επέμβει στην τροφοδοσία που γινόταν με καρμπυρατέρ και στο σύστημα ελέγχου των ρύπων σε τέσσερα μοντέλα τους που πωλούνταν στην Καλιφόρνια χωρίς να ενημερώσουν για τις κινήσεις τους τις αρμόδιες αρχές. Όπως και σήμερα έτσι και πριν από 41 χρόνια ο όρος defeat device έπαιζε κεντρικό ρόλο στον κατηγορητήριο, ενώ με το συγκεκριμένο όρο περιγράφεται ένας μηχανισμός που βγάζει εκτός λειτουργίας τα διαθέσιμα συστήματα αντιρύπανσης. Η τότε υπόθεση αφορούσε κινητήρες βενζίνης, οι οποίοι κατά τη φάση προθέρμανσης τροφοδοτούνταν με πιο πλούσιο μίγμα (για να παίρνουν και πιο εύκολα μπροστά, καθώς τότε υπήρχαν τσοκ κ.λπ.) και άρα τα καυσαέριά τους είναι περισσότερο επιβλαβή από το προβλεπόμενο.

VW-T2-4

Τα μοντέλα στο οποίο είχαν γίνει οι παράνομες επεμβάσεις ήταν παραλλαγές του βαν Τ2, της γνωστής κλούβας, που ήταν ιδιαίτερα δημοφιλής και λόγω της φιλοσοφίας της εποχής (Woodstock, χίπις κ.λπ.).

Με την ανακάλυψη της παρανομίας η αρμόδια αρχή των ΗΠΑ, η EPA που εμπλέκεται και στο νυν σκάνδαλο που φυσικά έχει πολύ μεγαλύτερες διαστάσεις, η μητρική Volkswagen AG και η αμερικάνικη θυγατρική της Volkswagen of America Inc., είχαν έρθει σε συμβιβασμό, ο οποίος προέβλεπε την καταβολή προστίμου ύψους 120.000 δολαρίων.

VW-T2-3

Μάλιστα μετά την ανακοίνωση του προστίμου εκπρόσωπος της VW είχε δηλώσει πως σε καμία περίπτωση η καταβολή του δεν αποτελεί «ομολογίας υπαιτιότητας» και πως «οι σχέσεις μας με την EPA είναι ιδιαίτερα σημαντικές για να επηρεαστούν από μια υπόθεση με αμφισβητούμενη σημασία».

Όπως βλέπουμε η λαϊκή ρήση «πρώτα βγαίνει η ψυχή και μετά το χούι» έχει εφαρμογή και στη βιομηχανία…

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Δείτε πως είναι στο εσωτερικό του βυθισμένου πλοίου της Hyundai που μετέφερε αυτοκίνητα (Video)

Featured

Tρελή ζήτηση για ένα Toyota RAV4 με αμερικάνικo στυλ της δεκαετίας του ’80

Featured

Αυτό θα είναι το νέο τζιπ του Ελληνικού Στρατού; Αντικαταστάτης αυτών της Mercedes;

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup