Σύνδεση

Featured

Πόσα χρήματα θα επενδύσει η VW για την επόμενη, 8η γενιά, του Golf;

Η επόμενη, 8η κατά σειρά γενιά του διαχρονικού best seller της VW, του Golf, αναμένεται να παρουσιαστεί το 2019, λίγο πιο νωρίς δηλαδή από το αρχικά αναμενόμενο και η γερμανική εταιρεία έδωσε ήδη μια πρώτη εικόνα για το προς τα πού θα κινηθεί. Σε διάφορους τομείς.

Από πλευράς εμφάνισης η βασική αρχή του ότι ένα Golf πρέπει να μοιάζει με Golf δεν πρόκειται να αλλάξει. Αυτές που θα διαφοροποιηθούν είναι οι αναλογίες, μιας και το αμάξωμα αναμένεται να είναι πιο πλατύ και πιο χαμηλό, αλλαγές άλλωστε που τις επιτρέπει με ευκολία το μεταβλητό πλαίσιο MQB. Από κει και πέρα ο χαρακτήρας θα γίνει πιο έντονος με τη βοήθεια στοιχείων όπως οι καινούργιοι προβολείς.

Στο εσωτερικό θα υπάρχει αναβάθμιση όλων των διαθέσιμων συστημάτων, είτε αυτό αφορά την εξυπηρέτηση και την διασύνδεση, είτε την ασφάλεια και την υποβοήθηση. Το νέο Golf θα έχει κατά πάσα πιθανότητα και σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησης 2ου επιπέδου, ενώ τα περισσότερα συστήματα (ενεργό σύστημα φωτισμού, Adaptive Cruise Control και HUD) θα προέρχονται από το Arteon.

Τα παραπάνω θα συνδυάζονται, για λόγους μείωσης της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων, με ένα μειωμένο κατά τουλάχιστον 50 κιλά βάρος του αμαξώματος, που επιπρόσθετα, για τους ίδιους ακριβώς λόγους, θα έχει και καλύτερη αεροδυναμική. Η τελευταία φυσικά θα συμβάλλει και σε ένα πιο πολιτισμένος προφίλ στο εσωτερικό, με μειωμένο επίπεδο θορύβου.

Φυσικά η ανάγκη προσαρμογής στα νέα όρια εκπομπής των 95 γραμμαρίων CO2 το χιλιόμετρο που θα ισχύσουν από το 2020 θα επιφέρει αλλαγές και στη γκάμα των κινητήρων. Έτσι αναμένεται να υπάρχει μια ήπια υβριδική έκδοση mHEV (mild Hybrid Electric Vehicle) με γεννήτρια 48V στη μίζα που θα υποβοηθά τον κινητήρα εσωτερικής καύσης στην εκκίνηση και θα μπορεί να αξιοποιεί την ενέργεια που απελευθερώνεται κατά την πέδηση.

Στη συγκέντρωση ενημέρωσης των προμηθευτών για το νέο Golf εμφανίστηκε το σκίτσο αυτό, που μάλλον είναι και η πρώτη απεικόνισή του.

Στα πλάνα υπάρχει και μια έκδοση mHEV plus, όπου πέρα από τη γεννήτρια θα υπάρχει και ηλεκτροκινητήρας 48V, ώστε το αυτοκίνητο να μπορεί να κινηθεί π.χ. στο παρκάρισμα που τα φορτία δεν είναι μεγάλα, καθαρά ηλεκτρικά. Ταυτόχρονα με τον τρόπο αυτό μπορεί εύκολα να υλοποιηθεί μια απλή μορφή τετρακίνησης.

Το mHEV plus μπορεί και να μη χρησιμοποιηθεί στην 8η κατά σειρά γενιά του Golf, οι κινητήρες εσωτερικής καύσης του οποίου θα βασίζονται στη γενιά με τον εσωτερικό κωδικό ΕΑ 211 evo, που ήδη χρησιμοποιείται στην εκδοχή των 1.500 κυβικών. Θα ακολουθήσουν και άλλες εκδόσεις του, π.χ. με 3 κυλίνδρους και 1.000 κυβικά, ενώ λόγος γίνεται και για λειτουργία του με τον κύκλο Miller, για υπερ-συμπιεστές με μεταβλητή γεωμετρία, καθώς και για φίλτρο σωματιδίων και για τα σύνολα βενζίνης.

Οι diesel φυσικά και θα συνεχίσουν σε συνδυασμό με καταλύτη SCR και πρόσθετο AdBlue αλλά και καταλύτη συγκέντρωσης οξειδίων του αζώτου (NOx) μια και ο πρώτος δεν λειτουργεί αποδοτικά στην κρύα εκκίνηση, τις μικρές και τις αστικές διαδρομές. Ταυτόχρονα αναμένεται να αυξηθούν και οι διαθέσιμοι TGI (φυσικό αέριο) που και αυτοί θα βασίζονται στην καινούργια γενιά EA 211 evo. Μάλιστα ήδη έχει δοκιμαστεί ένα πρωτότυπο σύνολο 1.5 TGI με απόδοση 160 ίππων.

Προκειμένου πάντως να υλοποιηθούν όλα τα παραπάνω απαιτείται και η επένδυση, από πλευράς VW, ενός ιδιαίτερα σημαντικού ποσού, που αναμένεται να φτάσει τα 1,8 δισεκατομμύρια ευρώ.

Γιάννης Σκουφής

3Σχόλια

3 Comments

  1. Avatar

    ΧΡΗΣΤΟΣ

    28/08/2018 στις 1:04 μμ

    Στη Ελλάδα πότε θα είναι έτοιμο προς πώληση.Και ποια θα είναι η τιμή του στα 1500 κυβικά στα 130 άλλογα.

  2. Avatar

    ΧΡΗΣΤΟΣ

    27/09/2018 στις 2:47 μμ

    Στα 1500κυβικά με 130 άλογα θα βγει με φυσικό αέριο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

Γιατί αυτό το παλιό ρώσικο φορτηγό είναι ότι πιο απίστευτο κυκλοφορεί; (Video)

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup