Σύνδεση

Featured

Νέο VW Golf TGi: Με φυσικό αέριο και από 21.800 ευρώ στην Ελλάδα

Επεκτείνοντας την γκάμα του νέου Golf η VW παρουσιάζει την έκδοση TGi που λειτουργεί με φυσικό αέριο CNG και στόχο έχει την μεγαλύτερη δυνατή οικονομία για τον οδηγό.  Το νέο Golf TGI διατίθεται αποκλειστικά σε 5θυρο αμάξωμα και είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά από 21.800€.

Ο κινητήρας φυσικού αερίου 1.395 κ.εκ. αποδίδει 110 PS (81 kW) με μέγιστη απόδοση ροπής 200 Nm από τις 1.500 έως τις 3.500 σ.α.λ. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 10,6’’ με τελική ταχύτητα 195 χλμ./ώρα, όταν το εντυπωσιακό στοιχείο του συγκεκριμένου μοντέλου είναι η μέση κατανάλωση, η οποία ανέρχεται σε μόλις 3,5 κιλά φυσικού αερίου/100 χλμ., δηλαδή κόστος 3 €/100 χλμ.!

Ο κινητήρας λειτουργεί κατά προτεραιότητα με φυσικό αέριο κίνησης το οποίο αποθηκεύεται υπό συνθήκες υψηλής πίεσης σε δύο φιάλες φυσικού αερίου CNG χωρητικότητας 7,5 κιλών η κάθε μία (σύνολο 15 κιλά), ενώ η δεξαμενή βενζίνης διατηρείται στα 50 λίτρα. Χάρη στο συνδυασμό των δύο πηγών ενέργειας προκύπτει μία συνολική τιμή αυτονομίας η οποία ξεπερνάει τα 1.300 χλμ. εκ των οποίων τα 430 χλμ. με φυσικό αέριο.

Η εναλλαγή των δύο καυσίμων γίνεται αυτόματα και χωρίς να γίνεται ουσιαστικά αντιληπτή από τον οδηγό ενώ ο πίνακας οργάνων διαθέτει ένδειξη καυσίμου τόσο για το CNG όσο και για τη βενζίνη. Ο κινητήρας 1.4 TGI 110 PS συνδυάζεται με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων ή με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων. Η Volkswagen διαθέτει περισσότερα από 20 έτη εμπειρίας στην κατασκευή αυτοκινήτων με καύσιμο το φυσικό αέριο CNG προσφέροντας στους κατόχους εξαιρετικά χαρακτηριστικά λειτουργίας και ασύγκριτη οικονομία στην χρήση.

Παναγιώτης Τριτάρης
 

 

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup