Σύνδεση

F1

Η RED BULL ΘΕΛΕΙ ΔΙΑΖΥΓΙΟ ΜΕ RENAULT ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ MERCEDES. ΜΠΟΡΕΙ ΟΜΩΣ;

Η σε μεγάλο βαθμό απογοητευτική πορεία της..

Η σε μεγάλο βαθμό απογοητευτική πορεία της Red Bull πέρυσι και φέτος αποδίδεται από τους υπεύθυνους της ομάδας σχεδόν σε καθολικό βαθμό στους κινητήρες της Renault και την ελλιπή, σύμφωνα με την άποψή τους, εξέλιξή τους.

Οι Γάλλοι από την πλευρά τους προσπαθούν να βελτιώσουν τον turbo V6 τους, χωρίς εντυπωσιακά αποτελέσματα μέχρι στιγμής τουλάχιστον, ενώ οι φήμες λένε –επιβεβαιώνονται και από την πλευρά της Red Bull- πως θα πάρουν τις οριστικές αποφάσεις τους μετά το Γκραν Πρι στη Μόνζα.

Άλλες πληροφορίες αναφέρουν πως η Red Bull έχει ήδη στείλει ειδοποίηση λήξης της συνεργασίας τους στη Renault –το συμβόλαιό τους ολοκληρώνεται κανονικά το 2016- εκμεταλλευόμενη σχετικό όρο στη σύμβαση περί χαμηλής απόδοσης, κάτι που όμως δεν έγινε αποδεκτό από τους Γάλλους.

RED-BULL-RENAULT-2

Πράγμα που σημαίνει πως αν επιμείνουν και οι δύο πλευρές στις θέσεις τους οι διαφορές τους θα λυθούν στα δικαστήρια, ενώ κάπου εδώ τα πράγματα αρχίζουν και περιπλέκονται. Κι αυτό γιατί η Mercedes, τους κινητήρες της οποίας θέλει η Red Bull, από την πλευρά της δεν θα ήθελε σε καμία περίπτωση η επιθυμία μιας ομάδας να συνεργαστεί μαζί της να αποτελέσει αιτία δικαστικής διαμάχης με άλλον κατασκευαστή κινητήρων. Πόσο μάλλον με τη Renault, με την οποία συνεργάζονται στενά σε άλλους τομείς –ανταλλάσσουν μεταξύ τους κινητήρες για τα μοντέλα παραγωγής τους και έχουν εξελίξει από κοινού το Twingo και το δίδυμο των Smart.

Το βέβαιο είναι πως μέχρι τη Monza θα επικρατήσει ηρεμία. Για μετά αμφιβάλουμε…

RED-BULL-RENAULT-3

Η βασική απόφαση της Renault τότε θα είναι αν θα προχωρήσουν στην εξαγορά της Lotus για να δημιουργήσουν μια γαλλική, εθνική ομάδα και στη συνέχεια αν αυτό γίνει τη σαιζόν 2016 ή αυτήν του 2017. Για το 2016 η Lotus έχει προγραμματίσει να χρησιμοποιήσει τους κινητήρες της Mercedes, αλλά από την άλλη έχει συνεργαστεί στο παρελθόν με τη Renault, οπότε έχει εμπειρία.

Φυσικά το ενδεχόμενο μιας ομάδας Renault δεν θα έπρεπε σε καμία περίπτωση να επηρεάζει την παράδοση κινητήρων στις ομάδες με τις οποίες συνεργάζονται οι Γάλλοι. Από την πλευρά του πάντως ο σύμβουλος της Red Bull Helmut Marko είπε πως «έχουμε τη δυνατότητα αλλαγής κινητήρα ακόμα και το Δεκέμβριο».

Γιάννης Σκουφή

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο κοστίζουν τα Scala και Kamiq της Skoda που καταναλώνουν το φτηνό φυσικό αέριο;

Featured

To νέο Peugeot 2008 έγινε πιο SUV και πολύ πιο upper class

Featured

Πόσο λέτε ότι κοστίζει η ταχυφόρτιση ηλεκτρικού αυτοκινήτου στο δίκτυο Ionity;

Featured

Νέα Skoda Octavia RS: με βενζίνη, diesel και plug-in υβριδική έκδοση

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup