Σύνδεση

Mercedes-Benz

MERCEDES: ΑΠΟ ΤΟ 2017 ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΥ ΜΕ CO2 ΣΤΙΣ S KAI E-CLASS

Από την 1η Ιανουαρίου του 2017 οι προδιαγραφές της Ευρωπαϊκής Ένωσης επιβάλουν τη χρήση στα συστήματα κλιματισμού των καινούργιων αυτοκινήτων που ταξινομούνται ψυκτικών μέσων που επιβαρύνουν ακόμα λιγότερο τη δημιουργία του φαινομένου του θερμοκηπίου. Στην πράξη αυτό σημαίνει πως το GWP (Global Warming Potential) τους είναι κάτω από το 150.

H Mercedes λοιπόν, προκειμένου να πετύχει τα νέα όρια αλλά κυρίως για να αποφύγει τη χρήση του αμφιλεγόμενου ψυκτικού μέσου R1234yf, που θεωρεί ότι εγκυμονεί ενίοτε κινδύνους σε περίπτωση μετωπικής σύγκρουσης, εξέλιξε η ίδια τα πρώτα παγκοσμίως συστήματα κλιματισμού που χρησιμοποιούν CO2 ως ψυκτικό μέσο. Το οποίο και έχει εξαιρετική συμπεριφορά από πλευράς GWP και φυσικά είναι αδρανές.

MERCEDES-CO2-CLIMA-SYSTEMS-3

Η χρήση του CO2 από την άλλη απαιτεί τον πλήρη ανασχεδιασμό των συστημάτων κλιματισμού και αυτός είναι και ο λόγος που η γερμανική εταιρεία δεν προλαβαίνει μέχρι την 1η Ιανουαρίου 2017 να το χρησιμοποιήσει καθολικά στη γκάμας της. Η αρχή θα γίνει από τις E και S-Class με Thermotronic.

Σε όλα τα άλλα μοντέλα της θα εξακολουθεί να χρησιμοποιεί το R1234yf, έχοντας εξελίξει ένα πατενταρισμένο σύστημα που αφενός κατευθύνει το μίγμα αέρα ψυκτικού μέσου μακριά από τα πολύ ζεστά σημεία του κινητήρα και αφετέρου τα παγώνει.

Γιάννης Σκουφής

MERCEDES-CO2-CLIMA-SYSTEMS-2

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Δείτε μία από τις πιο “τρελές” μοτοσικλέτες στον κόσμο (Video)

Featured

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup