Σύνδεση

Lamborghini

LAMBORGHINI: ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΑ ΓΙΑ ΤΑ ΣΠΟΡ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ

Μπορεί ο ένας μετά τον άλλο οι κατασκευαστές των σούπερ σπορ μοντέλων να ευθυγραμμίζονται στη χρήση turbo κινητήρων –η Ferrari ακολουθεί ήδη αυτό το δρόμο με τις California T και 488 GTB, ενώ η McLaren ευθύς εξαρχής έχει turbo στη γκάμα της- όμως η Lamborghini δεν πρόκειται, προς το παρόν τουλάχιστον, να ακολουθήσει τον ίδιο δρόμο. Για το μέλλον, σύμφωνα με δηλώσεις του επικεφαλής της Stephan Winkelmann, δεν πρέπει να αποκλειστεί τίποτα, ειδικά αν «οι turbo είναι εξίσου καλοί με τους ατμοσφαιρικούς».

Στα σπορ μοντέλα της Lamborghini λοιπόν οι V10 και V12 θα παραμείνουν οι μεγάλοι πρωταγωνιστές, ενώ στην πορεία ίσως να αποκτήσουν ηλεκτρική υποβοήθηση, με έναν τρόπο ανάλογο με αυτόν που υπάρχει στο πρωτότυπο Asterion.

LAMBORGHINI-2-aventador

Τα παραπάνω βέβαια δεν σημαίνουν πως δεν θα υπάρχει καμία turbo Lamborghini. Όπως ήδη το υποπτεύεστε αυτή θα είναι το νέο SUV της μάρκας, το Urus, ο top κινητήρας του οποίου μπορεί να είναι ο νέος W12 που παρουσίασε πρόσφατα ο όμιλος VW. Ο βασικός θα μπορούσε να είναι οι ισχυρότερες εκδοχές του V8 της Audi, που κινεί και τις Bentley Continental.

Παράλληλα ο Winkelmann απέρριψε τη χρήση των V10 και V12 των Huracan και Aventador στο Urus, ακολουθώντας τη λογική του πρώτου SUV στην ιστορία της, του LM002 της δεκαετίας του ΄80 που είχε τον κινητήρα της Countach, μιας και όπως πολύ σωστά είπε τα χαρακτηριστικά απόδοσής τους δεν ταιριάζουν σε ένα SUV.

Γιάννης Σκουφής

LAMBORGHINI-3-urus

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured