Μπορεί ο ένας μετά τον άλλο οι κατασκευαστές των σούπερ σπορ μοντέλων να ευθυγραμμίζονται στη χρήση turbo κινητήρων –η Ferrari ακολουθεί ήδη αυτό το δρόμο με τις California T και 488 GTB, ενώ η McLaren ευθύς εξαρχής έχει turbo στη γκάμα της- όμως η Lamborghini δεν πρόκειται, προς το παρόν τουλάχιστον, να ακολουθήσει τον ίδιο δρόμο. Για το μέλλον, σύμφωνα με δηλώσεις του επικεφαλής της Stephan Winkelmann, δεν πρέπει να αποκλειστεί τίποτα, ειδικά αν «οι turbo είναι εξίσου καλοί με τους ατμοσφαιρικούς».
Στα σπορ μοντέλα της Lamborghini λοιπόν οι V10 και V12 θα παραμείνουν οι μεγάλοι πρωταγωνιστές, ενώ στην πορεία ίσως να αποκτήσουν ηλεκτρική υποβοήθηση, με έναν τρόπο ανάλογο με αυτόν που υπάρχει στο πρωτότυπο Asterion.
Τα παραπάνω βέβαια δεν σημαίνουν πως δεν θα υπάρχει καμία turbo Lamborghini. Όπως ήδη το υποπτεύεστε αυτή θα είναι το νέο SUV της μάρκας, το Urus, ο top κινητήρας του οποίου μπορεί να είναι ο νέος W12 που παρουσίασε πρόσφατα ο όμιλος VW. Ο βασικός θα μπορούσε να είναι οι ισχυρότερες εκδοχές του V8 της Audi, που κινεί και τις Bentley Continental.
Παράλληλα ο Winkelmann απέρριψε τη χρήση των V10 και V12 των Huracan και Aventador στο Urus, ακολουθώντας τη λογική του πρώτου SUV στην ιστορία της, του LM002 της δεκαετίας του ΄80 που είχε τον κινητήρα της Countach, μιας και όπως πολύ σωστά είπε τα χαρακτηριστικά απόδοσής τους δεν ταιριάζουν σε ένα SUV.
Γιάννης Σκουφής