Σύνδεση

Featured

Πόσο κοστίζει η ηλεκτρική Ford Mustang Mach-E στην Ελλάδα;

H Mustang Mach-E, το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της Ford, πωλείται πλέον και στη χώρα μας σε τέσσερις διαφορετικές εκδόσεις, δύο πισωκίνητες και δύο τετρακίνητες, με τις πιο ισχυρές μάλιστα σε κάθε επιλογή μετάδοσης να συνδυάζονται με τη μεγάλη μπαταρία των 98 kWh.

Έτσι λοιπόν η βασική Ford Mustang Mach-E είναι πισωκίνητη, με 269 ίππους και μπαταρία 75 kWh. Εδώ η αυτονομία φτάνει τα 450 χιλιόμετρα και η τιμή εκκίνηνης είναι οι 54.476 ευρώ.

Από τις 60.045 ευρώ ξεκινά η RWD έκδοση με τους 294 ίππους και τη μπαταρία των 98 kWh, που είναι και αυτή με τη μεγαλύτερη αυτονομία, καθώς με μια φόρτιση μπορεί να καλύψει μέχρι και 600 χιλιόμετρα.

Η εισαγωγική τετρακίνητη Mustang Mach-E έχει επίσης 269 ίππους και μπαταρία 75 kWh, λογικά και αναμενόμενα μικρότερη αυτονομία σε σχέση με την αντίστοιχη πισωκίνητη (420 χιλιόμετρα) και ξεκινά από τις 60.375 ευρώ.

Με την μεγαλύτερη μπαταρία των 98 kWh και 351 ίππους η προς το παρόν κορυφαία Mustang Mach-E κοστίζει από 67.742 ευρώ και μια και η εργοστασιακή της τιμή προ φόρων ξεπερνά τις 50.000 ευρώ είναι και η μόνη που δεν εμπίπτει στις επιδοτήσεις του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά».

Ανεξαρτήτως έκδοσης η τελική ταχύτητα είναι 180 χλμ./ ώρα, ενώ οι πισωκίνητες χρειάζονται λιγότερα από 8,0 δεύτερα για το 0-100 και οι τετρακίνητες λιγότερα από 7,0 δεύτερα.

Η μέγιστη ισχύς φόρτισης, σε ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος (DC) είναι 150 kW για τις Mustang Mach-E με τη μπαταρία των 98 kWh και 115 kW για αυτές με τη στάνταρ των 75 KWh. Στην πράξη αυτό σημαίνει πως με δέκα λεπτά στην πρίζα οι πισωκίνητες με τη μεγάλη μπαταρία αποκτούν αυτονομία 119 χιλιομέτρων και οι τετρακίνητες 107. Οι αντίστοιχες τιμές για την πιο μικρή μπαταρία είναι 91 και 85 χιλιόμετρα.

Τον τιμοκατάλογο της Mustang Mach-E αλλά και των άλλων μοντέλων της Ford μπορείτε να τον δείτε κάνοντας κλικ ΕΔΩ.   

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured