Η Toyota με το Mirai και η Honda με το FCX μπορεί να απολαμβάνουν μεγαλύτερη προβολή αλλά οι Κορεάτες του ομίλου της Hyundai κινούνται πιο αθόρυβα μεν αλλά εξίσου αποτελεσματικά προς την ηλεκτροκίνηση με τη βοήθεια ενεργειακών κυψελών.
Η Hyundai, όπως έχουμε γράψει, διαθέτει έδώ και κάμποσα χρόνια πιλοτικά το ix35 Fuel Cell σε διάφορες πολιτείες των ΗΠΑ, ενώ στα πλάνα της περιλαμβάνεται η εξέλιξη και η ευρεία παραγωγή ενός ολοκαίνουργιου μοντέλου. Κι αυτό γιατι οι επικεφαλείς της εταιρείας θεωρούν πως πλέον έχουν τη δυνατότητα να παρουσιάσουν μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του ένα όχημα με ενεργειακές κυψέλες που θα καταναλώνει υδρογόνο και θα έχει μια μέγιστη θεωρητική αυτονομία της τάξης των 800 χιλιομέτρων.
Μάλιστα, ο Sae-Hoon Kim, υπεύθυνος για την εξέλιξη των ενεργειακών κυψελών στη Hyundai, θεωρεί πως η αυτονομία αυτή θα είναι εφικτή με μία τελική που θα πλησιάζει τα 180 χλμ./ ώρα (το ix35 Fuel Cell έχει περίπου 600 km με 160 τελική). Φυσικά το ίδιο αυτοκίνητο θα παρουσιαστεί και με τα σήματα της Kia περίπου την ίδια χρονική περίοδο.
Γιάννης Σκουφής
