Εδώ και αρκετό καιρό συζητείται το ενδεχόμενο ενός δεύτερου μοντέλου της Bugatti, μαζί με την Chiron και τις διάφορες παραλλαγές της. Η τελευταία έχει ήδη κατασκευαστεί σε 250 μονάδες και υπάρχουν παραγγελίες για άλλες 150 από τις συνολικά 500 που θα κατασκευαστούν
Μία πιο προσιτή Bugatti θα βοηθούσε σημαντικά την εταιρία, όμως αυτό δεν πρόκειται να γίνει σχετικά σύντομα, καθώς ο όμιλος Volkswagen αποφάσισε πως δεν υπάρχει αρκετή ρευστότητα λόγω του COVID 19 αλλά και της ανάγκης για επενδύσεις στα ηλεκτρικά μοντέλα.
Με βάση τις μέχρι τώρα εκτιμήσεις, η δεύτερη Bugatti θα μπορούσε να είναι ένα μεγάλο και πιο πρακτικό Gran Tourer με χώρους για τέσσερις και πιθανόν ηλεκτρική υποβοήθηση για τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Μάλλον δεν θα πρόκειται για κάποιο SUV στα πρότυπα της Ferrari, αλλά για κάτι πιο χαμηλό αλλά πολύ πιο πολυτελές. Αν πάντως πάρει το πράσινο φως θα πρέπει να αλλάξουν πολλά στην χρηματοδότηση από τον όμιλο της Volkswagen, καθώς η εταιρεία ξαφνικά θα περάσει από τα 100 αυτοκίνητα ετησίως στα 900 και πάνω. Η τιμή της πάντως, για να έχει κάποια τύχη στην αγορά, θα πρέπει να είναι κάπου μεταξύ μισού και ενός εκατομμυρίου ευρώ.