Σύνδεση

Featured

Με την Cayman GT4 Clubsport η Porsche επιστρέφει στα ράλι μετά από δεκαετίες

Οι πιο παλιοί σίγουρα θα θυμούνται τις 911 αλλά και τις 959 με τις οποίες τι δεκαετίες του ’70 και του ’80 η Porsche μετείχε και σε αγώνες ράλι όπως το Σαφάρι αλλά και σε περιπέτειες τύπου Ντακάρ. Στη συνέχεια η γερμανική εταιρεία επικεντρώθηκε στις πόστες, αλλά όπως δείχνουν τα πράγματα είναι έτοιμη να επιστρέψει και στα ράλι.

Με το αυτοκίνητο που βλέπετε στις φωτογραφίες μας, την Cayman GT4 Clubsport, που θα είναι το αυτοκίνητου του πλοηγού στο επικείμενο Ράλι Γερμανίας, που θα διεξαχθεί από τις 17 έως τις 19 Αυγούστου. Πίσω από το τιμόνι θα βρίσκεται ο εργοστασιακός οδηγός Romain Dumas, ο οποίος πρόσφατα συνέτριψε το ρεκόρ στο Pikes Peak με το ηλεκτρικό VW I.D. R Pikes Peak.

Τεχνολογικά η Cayman των ράλι δεν διαφοροποιείται από την αντίστοιχη παραγωγής. Έτσι ο 6κύλινδρος boxer των 3.800 κυβικών αποδίδει 385 ίππους, συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο PDK και κινεί αποκλειστικά τους πίσω τροχούς.

Οι μετατροπές για το ράλι περιλαμβάνουν προστατευτικές ποδιές, στις πόρτες υπάρχει το αφρώδες υλικό που χρησιμοποιείται και στα αυτοκίνητα του WRC και απορροφά ενέργεια, ενώ φυσικά και δεν λείπει ο κλωβός ασφαλείας. Από κει και πέρα την εικόνα συμπληρώνουν η εισαγωγή αέρα στην οροφή και οι τετραπλοί πρόσθετοι προβολείς.

Αν από το πρωτότυπο εξελιχθεί ένα κανονικό αγωνιστικό για χρήση από ιδιώτες θα εξαρτηθεί από το ενδιαφέρον που θα επιδειχθεί και το οποίο σύμφωνα με την Porsche είναι ήδη μεγάλο.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Το Ford Fiesta ST των 1.500 κυβικών και των 200 ίππων είναι φονέας γιγάντων

Featured

Αυτό είναι το νέο πιο μικρό και προσιτό SUV της Hyundai, το Venue

Featured

Το συλλεκτικό Kia Stinger GTS έχει 370 ίππους και drift mode

Featured

Η Mustang με τον κινητήρα του Ford Focus RS, 335 ίππους και 0-100 κάτω από 5,0 δεύτερα

Ford




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup