Σύνδεση

Bugatti

Η αντικατάσταση των τεσσάρων turbo της Bugatti Veyron πονάει… Την τσέπη…

Ο σοφός λαός το έχει πει ξεκάθαρα πως τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξια οπίσθια (sic) και αυτό ισχύει απόλυτα και για τα hyper cars. Γιατί το να το αποκτήσεις είναι το ένα θέμα. Το άλλο είναι το να το συντηρείς και να το επισκευάζεις, αν τυχόν τύχει καμιά στραβή.

Κλασικό παράδειγμα η Bugatti Veyron, οι πρώτες της οποίας ενδεχόμενα να μην έχουν πολλά χιλιόμετρα στο κοντέρ αλλά έχουν αρκετά χρόνια στην πλάτη -παρουσιάστηκε το 2006. Και λογικά παρουσιάζουν ανάγκες συντήρησης, με κάθε τι πάνω τους να κοστίζει τετραψήφιο αριθμό δολαρίων. Ή ευρώ.

Η αντικατάσταση της εισαγωγής αέρα για παράδειγμα, που ως ανταλλακτικό κοστίζει 8.000 δολάρια στα οποία πρέπει να προστεθούν και άλλα 1.200 ευρώ ως κόστος εργασίας. Για λόγους σύγκρισης το αντίστοιχο ανταλλακτικό σε μια Lamborghini Huracan χρεώνεται 1.200 δολάρια και σε μια Corvette μόλις 200…

Το χέρι θα μπει βαθιά στην τσέπη αν πάθει κάποια βλάβη ένα από τα τέσσερα turbo Που διαθέτει η Veyron. Ακόμα και αν κολλήσει η waste-gate, πάει για πέταμα, ενώ πάνε ανά ζεύγη, με το κόστος των ανταλλακτικών να είναι 6.400 δολάρια και το συνολικό 9.000 δολάρια. 

Ο αισθητήρας αναγνώρισης της θέσης του εκκεντροφόρου που κοστίζει ως αγορά μόλις 9 δολάρια ο ένας διατίθεται ως πακέτο τεσσάρων και η αντικατάστασή του φτάνει τις 7.200 δολάρια. Το αντίστοιχο ποσό για τους τέσσερις αισθητήρες λ φτάνει τις 20.000 δολάρια.

Υπάρχει και κάτι ακόμα καλύτερο: το ρεζερβουάρ της Veyron ως ανταλλακτικό κοστίζει 20.000 δολάρια. Τοποθετημένο χρεώνεται 42.000 δολάρια, λόγω των πολλών ωρών που απαιτούνται.

Όπως είπαμε ευθύς εξαρχής τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξια οπίσθια…

Γιάννης Σκουφής

2s Σχόλια

1 Σχόλιο

  1. ΓΙΩΡΓΟΣ

    11/12/2018 στις 09:10

    ΓΙ ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΑΓΟΑΡΑΣΩ. ΔΕΝ ΕΧΩ ΜΕΤΑΞΩΤΑ ΒΡΑΚΙΑ !!

  2. ΓΙΩΡΓΟΣ

    12/12/2018 στις 13:24

    ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΝΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ !!!!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured