Σύνδεση

Toyota

Η Toyota εξακολουθεί να βλέπει με σκεπτικισμό τα ηλεκτρικά

Ο σκεπτικισμός γύρω από τη μελλοντική κυριαρχία των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων επαναλαμβάνεται για άλλη μια φορά, αυτή τη φορά από τον Akio Toyoda, πρόεδρο της Toyota, της μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας στον κόσμο.

Οι επιφυλάξεις του Toyoda σχετικά με την ταχεία εξέλιξη των ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία (BEV) φαίνεται να επιβεβαιώνονται από την επιβράδυνση της ανάπτυξης των BEV.

Ο Toyoda τονίζει ότι η επιβράδυνση των πωλήσεων EV στις ΗΠΑ επιβεβαιώνει την επιφυλακτική του στάση.

Υποστηρίζει ότι υπάρχουν πολλαπλοί δρόμοι για την επίτευξη ουδετερότητας CO2, αμφισβητώντας την άποψη ότι τα ηλεκτρικά οχήματα είναι η μοναδική λύση.

Παρά την αύξηση των παγκόσμιων πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων κατά 63% το 2022, το ποσοστό μειώθηκε στο 49% το 2023, σύμφωνα με στοιχεία της Wall Street Journal.

Ο Toyoda υποδηλώνει ότι όταν οι πολιτικές επηρεάζονται από ιδεαλιστικές απόψεις, οι καταναλωτές επωμίζονται το βάρος των συνεπειών.

Η Toyota, κατά τη διάρκεια της θητείας του ως διευθύνων σύμβουλος, αντιτάχθηκε στις κυβερνητικές προσπάθειες για την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής, καταλαμβάνοντας την τρίτη θέση μεταξύ των εταιρειών με τέτοιες απόψεις.

Παρά τη ρυθμιστική υποστήριξη για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, οι επενδυτές, εμπνευσμένοι από τα επιτεύγματα της Tesla, θεωρούν όλο και περισσότερο αυτή την τεχνολογία ως το μέλλον.

Ο σημερινός διευθύνων σύμβουλος της Toyota, Koji Sato, δεσμεύεται να αναπτύξει οικονομικά προσιτά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, με στόχο να εξισορροπήσει τη ζήτηση της αγοράς.

Η προσεκτική προσέγγιση της Toyota πηγάζει από τις εμπειρίες του παρελθόντος. Η προηγούμενη επέλασή της στην αγορά EV με το bZ4X αντιμετώπισε προκλήσεις, κυρίως λόγω της ανεπαρκούς απόδοσης της μπαταρίας.

Τα υβριδικά μοντέλα της Toyota εξακολουθούν να παρουσιάζουν ισχυρή ζήτηση, γεγονός που υποδηλώνει ότι οι καταναλωτές εξακολουθούν να προτιμούν τα υβριδικά οχήματα έναντι των αμιγώς ηλεκτρικών.

Αυτή η τάση, που παρατηρείται στην αγορά των ΗΠΑ και ενδεχομένως επεκτείνεται στην Ευρώπη εάν χαλαρώσουν περαιτέρω οι κανονισμοί Euro 5, υποδηλώνει μια σταδιακή στροφή προς τα ηλεκτρικά οχήματα και όχι μια ταχύτατη και απότομη μετάβαση όπως νομίζουν πολλοί.

Η μελλοντική πορεία παραμένει αβέβαιη, αφήνοντας χώρο για υβριδικά και plug-in υβριδικά οχήματα στο εξελισσόμενο τοπίο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Η δυναμική της αγοράς θα διαμορφώσει αναμφίβολα το αποτέλεσμα, προτρέποντας σε μια στάση αναμονής.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Η Mercedes θα διατηρήσει τα συμβατικά μικρά μοντέλα της

Mercedes-Benz