Η Maserati ακύρωσε επίσημα την ηλεκτρική MC20 Folgore, επικαλούμενη τη χαμηλή ζήτηση για supercars με μπαταρία.
Αρχικά είχε οριστεί να κάνει το ντεμπούτο του το 2025 με μια διάταξη τριών κινητήρων που υπόσχονταν ανώτερες επιδόσεις σε σχέση με το αντίστοιχο βενζινοκίνητο μοντέλο, το project καταργήθηκε, καθώς οι μελέτες αγοράς δείχνουν ότι οι αγοραστές της MC20 εξακολουθούν να προτιμούν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Η απόφαση αυτή έρχεται καθώς η Maserati επανεκτιμά τη στρατηγική της για την ηλεκτροκίνηση μετά τη χλιαρή υποδοχή της GranTurismo Folgore.
H ηλεκτρική έκδοση της MC20 είχε ένα σύστημα με τρεις ηλεκτροκινητήρες συνδυαστικής απόδοσης 761 ίππους και 1.348 Nm ροπής.
Οι επιδόσεις που είχαν ανακοινωθεί μιλούσαν για 0-100 χλμ/ώρα σε 2,7 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 325 χλμ/ώρα. Η αυτονομία είχε υπολογιστεί στα 375 χιλιόμετρα.
Αντί για ένα ηλεκτρικό MC20, η Maserati στρέφει την προσοχή της σε μια ανανεωμένη έκδοση του υπάρχοντος μοντέλου, ενσωματώνοντας ενδεχομένως στοιχεία από το MC20 GT2 Stradale.
Αυτό θα μπορούσε να σημαίνει μια πιο επιθετική σχεδίαση και βελτιώσεις στον V6 twin-turbo 3,0 λίτρων, ο οποίος σήμερα αποδίδει 640 ίππους.
Η ακύρωση εγείρει επίσης ερωτήματα σχετικά με τα μακροπρόθεσμα σχέδια της Maserati για τα ηλεκτρικά.
Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η μάρκα εγκαταλείπει ένα project σπορ αυτοκινήτου, καθώς το concept Alfieri, που αποκαλύφθηκε για πρώτη φορά το 2014, δεν έφτασε ποτέ στην παραγωγή παρά τα φιλόδοξα αρχικά σχέδια.
Με το τέλος του MC20 Folgore, η Maserati φαίνεται να δίνει προτεραιότητα στις παραδοσιακές λύσεις έναντι της ηλεκτροκίνησης, τουλάχιστον προς το παρόν.
