Σύνδεση

Featured

H EE βάζει οριστικό τέλος στους κινητήρες εσωτερικής καύσης-Έντονες αντιδράσεις

Όπως φαίνεται η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει βάλει ως στόχο να δώσει την χαριστική βολή στους θερμικούς κινητήρες. Με το πρόγραμμα “Fit for 55” που παρουσιάστηκε με κάθε επισημότητα, προβλέπεται ο τερματισμός παραγωγής κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου μέχρι το 2035.

Πρόκειται για ένα νομοθετικό πλαίσιο προς ψήφιση από τα 27 μέλη της Ε.Ε. και που κατά πάσα πιθανότητα θα περάσει με πρώτη την Βρετανία να το υποστηρίζει. Στόχος είναι η Ευρώπη να αναδειχθεί η πρώτη ήπειρος μέχρι το 2050 που θα είναι κλιματικά ουδέτερη από τις εκπομπές CO2.

Για να γίνει αυτό, η πρόταση είναι να μειωθούν οι ρύποι κατά 50-55% μέχρι το 2030. Το επόμενο βήμα είναι η απαγόρευση πώλησης αυτοκινήτων με συμβατικούς κινητήρες μέχρι το 2035. Σε αυτά συμπεριλαμβάνονται και τα υβριδικά. Στόχος είναι να επιτευχθεί 100% μείωση των εκπομπών ρύπων στο 100%.

Για να επιταχυνθεί η διάδοση της ηλεκτροκίνησης η ΕΕ θα θεσπίσει οδηγία για δημόσιους σταθμούς φόρτισης στους αυτοκινητοδρόμους κάθε το πολύ 60 χιλιόμετρα για τα EV και κάθε 150 για τα υδρογόνου.

Οι διαβουλεύσεις θα κρατήσουν τουλάχιστον 2-3 χρόνια και αφορούν και άλλα θέματα σχετικά με το περιβάλλον. Σε κάθε περίπτωση πάντως είναι προφανές ότι βρισκόμαστε μπροστά σε μία ιστορική απόφαση που θα αλλάξει για πάντα την αυτοκίνηση.

Μετά την ανακοίνωση της έναρξης των συζητήσεων δεν άργησαν να έρθουν και οι πρώτες αντιδράσεις από χώρες όπως η Γαλλία και η Γερμανία. Τα μεγάλα γκρουπ πιέζουν τις κυβερνήσεις ώστε το μεταβατικό στάδιο να είναι αρκετά μεγαλύτερο σε χρονική διάρκεια, καθώς η άμεση εφαρμογή του θα οδηγούσε σε κλείσιμο εργοστασίων και μείωση των θέσεων εργασίας.

Οι ειδικοί προβλέπουν ότι για την Γαλλία οι επιπτώσεις θα είναι σημαντικές, καθώς από τους 190.000 ανθρώπους που απασχολούνται στην αυτοκινητοβιoμηχανία, τουλάχιστον 100 χιλιάδες θα οδηγηθούν στην ανεργία.

Παράλληλα οι μεγάλες εταιρίες πρέπει να προχωρήσουν άμεσα σε τεράστιες επενδύσεις πολλών δισεκατομμυρίων μέχρι το 2025 για την εξέλιξη των ηλεκτροκίνητων μοντέλων, κάτι που σε συνθήκες πανδημίας και με τις επιπτώσεις που είχε το περσινό lockdown δεν είναι κάτι που μπορεί να γίνει χωρίς σημαντικούς κλυδωνισμούς.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Η Mercedes θα διατηρήσει τα συμβατικά μικρά μοντέλα της

Mercedes-Benz